7-vuotias poika uhkasi pikkutyttöä veitsellä "Haluutko, että hakkaan sut?"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;24722917:
Tässä maassa on niin kipeitä lapsia, ettei useimmilla ole tajuakaan, kuinka kipeitä ja kuinka paljon heitä on. :(
Sanokaa mun sanoneen, jossakin vaiheessa se pläjähtää. :/

Aivan samaa mieltä. Jo eskari-ikäisissä ainakin kaupungissani on iso osa sen verran häiriintyneitä, että jos päiväkotipäivän aikana ei olisi jatkuvaa valvontaa ja väliin tulemista, niin joka päivä kävisi jotain todella pahaa.

Lapsille ei ole kehittynyt kunnolla empatiakykyä eikä itsehillintää, joten toista uhataan isoilla kivillä ja kaikella muullakin irtoavalla heitetään ja toista revitään heti kun suututaan. Kiitos meidän valppaiden, lapsenne säilyvät suhteellisen ehjinä.

Aivan järkyttävää. Täälläkin pojat ovat todella röyhkeitä ja törkeitä käytökseltään.

Mikä pahinta, tämä väsyttää ja uuvuttaa opettajat, jotka sitten eivät katso tytöiltä pienintäkään virhettä.

Kaduilla luuhaavat pojat pitäisi laittaa töihin vessoja siivoamaan, risuja keräämään jne.

Mä sanoisin, että lapsi on häiriintynyt eikä "vähän vaikea", jos se kulkee kadulla puukon kanssa ja uhkaa hakata sillä toisia lapsia.

Totta, mut tiedän myös nykyään normaalin aikuisen jolla oli lapsena masennusta ym. muutamista seikoista johtuen ja se purkautui tuollaisena käytöksenä.

Lapset voi kokoajan huonommin ja huonommin.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja järkyttävää;24723857:
Aivan järkyttävää. Täälläkin pojat ovat todella röyhkeitä ja törkeitä käytökseltään.

Mikä pahinta, tämä väsyttää ja uuvuttaa opettajat, jotka sitten eivät katso tytöiltä pienintäkään virhettä.

Kaduilla luuhaavat pojat pitäisi laittaa töihin vessoja siivoamaan, risuja keräämään jne.

Niin, meidän Tyyne-Kyllikki ei voisi ikinä tehdä pahaa kärpäsellekään !

Tapahtui meidän pihalla vuonna 1981 samanlainen juttu :/
Ei ole uutta. Siihen aikaan linkkarit oli aika yleisiä pihalla leikeissä.

Muistan kun heiteltiin puukkoa,minä ja kaksi poikaa mummoni pihalla. Lipsahti ja oli lähellä ettei mennyt toisen pojan silmä... Kyllä pikkasen säikäytti. Hyvin menestyin koulussa ja olen vieläkin täysjärkinen. Ei silloin ollu mitään sossua, itse hoidettiin omat sotkut...

[QUOTE="äippä";24724757]Muistan kun heiteltiin puukkoa,minä ja kaksi poikaa mummoni pihalla. Lipsahti ja oli lähellä ettei mennyt toisen pojan silmä... Kyllä pikkasen säikäytti. Hyvin menestyin koulussa ja olen vieläkin täysjärkinen. Ei silloin ollu mitään sossua, itse hoidettiin omat sotkut...[/QUOTE]
Tuuppimiseen hermostunut 9-vuotias poika tappoi tytön yhdellä potkulla | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi
Tuuppimiseen hermostunut 9-vuotias poika tappoi tytön yhdellä potkulla
Keskiviikko 28.9.2011 klo 17.16
9-vuotias poika hermostui lounasjonossa tuuppimiseen ja potkaisi 10-vuotiaan tytön yhdellä potkulla kuoliaaksi Ranskan Angoulemen lähiössä.

Yhteistyössä