Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mira-84:Eikös nuo tuorejuustot ja fetakin ole semmoista mitä ei kovin paljolti suositella. Maalaisjärjellä pärjää kyl pitkälle ja kohtuu kaikessa =)
Alkuperäinen kirjoittaja Taare:itse syön kaikkea mitä tekee mieli kohtuudella. niin maksamakkaraa kuin aurajuustoakin kunhan ei ihan nyrkillä suuhunsa tunge joka päivä. esim tuo maksamakkara ja jäkiuunileipä oli ensimmäisessä raskaudessa himo jota piti välillä saada![]()
kissanlootan tyhjennyskin on sallittua. ei kai kukaan mene sitä kissan kakkaa käsillä tonkimaan josta se tarttuu jos on tarttuakseen. ihminen joka on ollut kissojen kanssa tekemisissä kantaa veressään tokson vastaaineita. suurempi todennäköisyys sinulla on saada se tokso esim raa'asta lihasta jota käsittelet. Pesemättömistä tai raaoista vihanneksista, hedelmistä tai marjoista, jotka sisältävät toksoplasmaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hannipupu:mulle ainakin sanoi neuvolan täti jo tokan raskauden aikana et olen varmasti tokson jo sairastanut koska kissat olleet meillä 10v ja olen siis vastustuskykyinen tjt ..eli en olisi huolissani laatikon tyhjennyksestä..