9-vuotias poika

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maikkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maikkis

Vieras
Moikka,

Te joilla 9-vuotias lapsi (poika), niin tiedustelisin mitä lapsen kanssa touhuatte ja mikä lasta kiinnostaa tuossa iässä?

Itselläni vasta niin pieni lapsi, ettei siitä ole apua:)
Olen ryhtymässä tukihenkilöksi tämän ikäiselle lapselle ja haluaisin hieman tietoa mitä tapahtumaa, leikkiä ja muuta ohjelmaa tämän ikäinen tarvitsee ja haluaa tehdä.

Kiitos:)

Moi! Hienoa kun olet rupeamassa noin tärkeään työhön. Minulla on oma 9-vuotias, joka aika paljon kyllä liikkuu kavereiden kanssa, rakentaa majoja, pelaa jalkapalloa, leikkii taisteluleikkejään yms.

Jos poika on kotona hän tykkää katsella elokuvia tai Simpsoneita yhdessä, pelata Unoa tai Monopolia, leipoa. Jos joskus viitsin auttaa häntä Legojen rakentamisessa (siis etsiä oikeita paloja hänen rakentaessaan ohjeen mukaan), hän on ikinonnellinen. Uimahallissa käyminen on tosi mieluista. Meillä ei ole vielä mitään pelikonetta, mutta arvelisin että aikuisen kanssa pelaaminen olisi ihan huippuhomma.

Kuten jo ed. sanoi: kova sana Simpsonit, Monopoly tms. pelit. Tykkää myös kovasti, jos joku pelaa pleikkaa hänen kanssaan.

Uiminen kivaa, pyöräilylenkit, fudis, sähly...

Leffan vuokraus ja isojen namipussien osto KUMMALLEKIN!

meillä tykkää pelata. Joko jalkapalloa/pesistä tai sit sisällä tietokoneella tai xboxilla. Aku ankat kiinnostaa lukemisesta eniten. Uimahalli täälläkin parasta. Trampoliini tällä hetkellä ykköspaikka. legot kiinnostaa kausittain. Mopot ja mönkijät ja pyöräily.

Kiitoksia vastauksistanne, meillä on tarkoitus olla muualla kuin lapsen kotona tai minun kotonani, joten tuollaiset tietokonepelit ja xboxit ei vielä toimi, ehkä jonkun ajan kuluttua kun olemme vähän tutustuneet, voin ottaa lasta myös kotiini, niin voimme vaikka leipoa ja pelata ja katsoa leffoja:) Uiminen mulla käynyt mielessä, mutta pitää selvittää että pärjääkö lapsi sitten yksin siellä miesten puolelle, en tiedä onko koskaan käynyt. Mutta varmasti keksin jotain, vaikka jalkapallon peluuta, jollei muuta:) Ideoita saa laittaa vielä lisää:)

Yhteistyössä