Ä
"Äitiliini"
Vieras
Meilläkin alkaa yöheräilyt väsyttää
Vauva pian 7kk ja on aina nukkunut huonosti. Nukkuu tosin vieressä mutta saattaa yöllä taas vaihteeksi valvoa esim. 2h ja rapsutella minua käsivarresta, nykiä hiuksista, vetää nenästä, kiherrellä ja höpötellä.
Olen ajatellu että tällä hetkellä kyse olisi uudesta taidosta - tai oikeastaan halusta oppia se
Kovasti koettaa työntää jalkoja jo konttausasentoon vaikka ei vielä edes ryömi
Eli sitä sitten pitäisi treenata öisinkin 
Iltaisinkin herää 15-30 min välein vaatimaan äitiä viereen. Vauva nukahtaa rinnalle.
Herää yössä 5-12 kertaa ja usein valvoo sen ½-2h ja höpöttelee.
Minulla 2 vanhempaakin lasta - nukkuvat eri huoneessa ja yönsä hyvin
Onneksi.
Kovasti voimia teillekin! Kyllä äitikin kaipaa yöunta ja myönnän että harmittaa välillä kun ei kylkeään pysty kääntämään kun on niin ahdasta sängyssä. Varsinkin nyt kun vauva osaa kääntyä itse poikittain ( ja tekeekin sen
) mutta jo silloin kun vauva oli pieni mutta tahtoi nukkua koko ajan tissi suussa. Ei kylkeään pystynyt kääntämään ja aamuisin olin äreä ja niskat todella kipeät 
Eli voimia, voimia, voimia...!
Olen ajatellu että tällä hetkellä kyse olisi uudesta taidosta - tai oikeastaan halusta oppia se
Iltaisinkin herää 15-30 min välein vaatimaan äitiä viereen. Vauva nukahtaa rinnalle.
Herää yössä 5-12 kertaa ja usein valvoo sen ½-2h ja höpöttelee.
Minulla 2 vanhempaakin lasta - nukkuvat eri huoneessa ja yönsä hyvin
Kovasti voimia teillekin! Kyllä äitikin kaipaa yöunta ja myönnän että harmittaa välillä kun ei kylkeään pysty kääntämään kun on niin ahdasta sängyssä. Varsinkin nyt kun vauva osaa kääntyä itse poikittain ( ja tekeekin sen
Eli voimia, voimia, voimia...!