Äääh. Eiks toi hevihuttu ala jo riittää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ohis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Suomalaiset ovat olleet hevikansaa paljon ennen Lordia, niin se vaan on.

Kuka on ja kuka ei. Ennen Lordin voittoa moni oli sitä mieltä, että hevillä mennään ottamaan euroviisuihin turpaan. Ja sitten kun voitto tuli niin oltiinkin yhtäkkiä oikein hevikansa...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kuka on ja kuka ei. Ennen Lordin voittoa moni oli sitä mieltä, että hevillä mennään ottamaan euroviisuihin turpaan. Ja sitten kun voitto tuli niin oltiinkin yhtäkkiä oikein hevikansa...

Noh, näkyvä ja tuntuva osa väestöstä ainakin. Kyllä moni hevibändi on saanut keikat täyteen Suomessa aina. Vaikken ole hevari, olin minäkin kuullut Lordista vuosia ennen euroviisuvoittoa jne. Eikö nää Black Sabbathit tule jo äidinmaidossa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Noh, näkyvä ja tuntuva osa väestöstä ainakin. Kyllä moni hevibändi on saanut keikat täyteen Suomessa aina. Vaikken ole hevari, olin minäkin kuullut Lordista vuosia ennen euroviisuvoittoa jne. Eikö nää Black Sabbathit tule jo äidinmaidossa?

No joo. Samoin saa monet muutkin bändit keikat täyteen Suomessa aina. Kuten vaikka Laura Paussini tai Madonna tai Robbie Williams. Mä en vaan yhtään jaksais enää just tätä "suomalaiset on hevikansaa" -juttua kun se on ihan bullshittiä.

No älkää nyt laittako tuota Lordia jokaiseen hevi-juttuun! Iso Yök koko Lordi ja mä oon kuitenkin hevin nimeen koko sydämellä vannova.

Mutta tuohon Lappajärven voittoon, mä oon sitä mieltä, että hienoa kun se voitti, ja ihan siksi, että noin pieni paikkakunta ei oikein muuten saa tuollaista rahoitusta mihinkään! Vaikka toki olisi ollut tosi hieno kohde tuo Mikinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Niin et ennen jotain Lordia suomessa ei olis ollu hevikansaa vai :laugh: :laugh: :laugh:

Ei, vaan että kaikista suomalaisista tuli kummallisesti hevikansaa sen jälkeen. Hevistä tuli jotenkin suomalaisten "juttu" sen jälkeen ja se näkyy kaikessa.

Yhteistyössä