A
anna
Vieras
sain juuri urakkani päätökseen.
siivosin koko kämpän lattiasta kattoon .piparita ja laatikot valmiina ja nyt tulee tortut uunista pian... likat koisii. mikä hiljaisuus. ja kuinka ihanaa vaan olla ,kun on siistiä eikä tarvitse hetkeen tehdä taas mitään .... no illalla teen jouluaskarteluja ,mutta se on vasta illalla
siivosin koko kämpän lattiasta kattoon .piparita ja laatikot valmiina ja nyt tulee tortut uunista pian... likat koisii. mikä hiljaisuus. ja kuinka ihanaa vaan olla ,kun on siistiä eikä tarvitse hetkeen tehdä taas mitään .... no illalla teen jouluaskarteluja ,mutta se on vasta illalla