äääh,mä en kestä exäni nykyistä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
:headwall:
helvetin pitkä juttu,mutta se ei siedä mua jostain syystä ja mua vituttaa tollanen ihminen mun lapsen elämässä.
exän kanssa asiat on paremmin kun ikinä meidän eron jälkeen. se soittelee mun nykyisen kanssa ja istuu meillä kotvan poikaa hakiessaan/palauttaessaan ja on hyvät välit. voidaan soitella ja vitsailla ja mulla on kivi vierähtäny sydämeltä kun asiat on helpottunu näin roimasti. mutta exän emännällä on joku ongelma itsensä kanssa :headwall:
en väitä että hän olisi ulkopuolinen nykyisessä tilanteessa mutta jos minä ja ex ollaan saatu sovittua kaikki meidän suhteenaikainen paska ja kaunat on kannettu ja anteeksannettu,niin miks tän nykyisen tarvii pitää sitä linjaa edelleen että mä olen paska ihminen??!!! :o |O
antaisin vasemman jalkani jos voisin olla lapseni äitipuolen kanssa sellaisissa väleissä että voitais jutella ja jopa soitella. ehkä jopa tervehtiä kaupassa,mutta ei :headwall: mua niin riepoo tää |O

Mä en kyllä haluaisi missään tilanteessa soitella ja olla kaveria exän uuden kanssa. Asialliset välit tietysti ok. Ei ole tilanne omalla kohdalla tullut vastaan mutta kerran asuin miehen kanssa jolla lapsi satunnaisesti hänen luonaan. mielestäni olisi ollut, lievästi sanottuna, outoa jos hänen exänsä olisi halunnut kanssani soitella..

Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
Mä en kyllä haluaisi missään tilanteessa soitella ja olla kaveria exän uuden kanssa. Asialliset välit tietysti ok. Ei ole tilanne omalla kohdalla tullut vastaan mutta kerran asuin miehen kanssa jolla lapsi satunnaisesti hänen luonaan. mielestäni olisi ollut, lievästi sanottuna, outoa jos hänen exänsä olisi halunnut kanssani soitella..

ymmärrän tuonkin kannan. meidän tapauksessa exän nykyinen on naonen jonka olen tiennyt jo sillon kun exän kanssa vielä olin. sillon oltiin viihteelläkin likkaporukalla mis tää exän nyxä myös oli :)

Yhteistyössä