N
niin
Vieras
Eilen kaveri kysyi, että voisinko katsoa ens viikolla yhtenä aamuna heidän lastaan (5kk) kun hän käy asioilla, kestää parisen tuntia. Ensin hän kysyi, että onko meillä mitään. Sanoin, että ei ole. Sitten kysyi voisinko, joten oli vähän niinku pakko kiertäen sanoa, että joo, kai se sopii. Mutta sanoin, että näillä näkymin, että pitää sitten katsoa tarkemmin lähempänä. Ei siinä muuten mitään, mutta kun mulla on toi omakin 1 vuoden ikänen neiti, jolla on tempperamenttia, ja jos ei kaikki oo heti hälle nyt, niin nousee mekkala. Eilen olivat käymässä meillä, tämä kaveri ja se hänen vauvansa siis, ja sillon ainakin kitisi koko illan, että jos vaan samanlaista kitinää on sillon, niin oon pulassa. Ja se on vielä sellanen aika, että mekin ollaan just herätty, ellei sit neiti päätä nukkua pidempään ja siinä on aamutoimet yms. Ja tämä 5 kk vauva kun ei nuku edes päikkäreitä. Kaveri on sellasta tyyppiä, että suuttuu, jos ei niinku muuten vaan katso. Ymmärtäisi, jos meillä olisi menoa tms, mutta kun minä tyhmä menin sillon heti ekana sanomaan, että joo ei oo mitään... :/ Nyt mä vaan mietin, että tohinko ottaa, että onko se sit yhtä helinää... Mitä mä teen??? En halua kuitenkaan suututtaa ystävääni.