V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Monet tuollaiset lapset on vain passattu aina. Ei ole tarvinnut ottaa vastuuta, äiti kuitenkin tekee kun itse vaan öllöttää.
Lähde sieltä huitsin nevadaan ja jätä menemään kouluun. Potkua perseelle myös pojille ja vastuuta.
Mä en todellakaan ole mikään passaajatapaus, mutta ap:n kertomus oli kun meidän aamut. Samanikäinen poika. Että ei se nyt ihan näinkään ole!
Hmmmm. jos on koululainen, kyllä sitä vauhtia tulee kun muutaman kerran myöhästyy. älä huolehdi ison miehen asioista.
Ekaluokkalainen ei ole "iso mies", eikä pidäkään olla. Kyseessä on lapsi, joka tarvitsee aikuista auttamaan, että oppii itse pärjäämään tulevaisuudessa.
auttaminen ei ole auttamista jos tekee asiat valmiiksi. ei tuohon muutosta tule, jos äiti on se joka ottaa vastuun aina. se pitää panna itse kärsimään, jos oikeasti haluaa muutosta.
eri asia on, jos on niin kiva kertoilla "kun meillä on sellainen ja sellainen" ja hakea erilaisia tukiaisia adhd ym. diagnooseiille, jota tulee, kun kasvaa tietyssä ympäristössä.