ihan hyvä opiskelun kohde, varmasti antoisaa jos on kiva ryhmä missä käy.
On. Ihana opettajakin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ihan hyvä opiskelun kohde, varmasti antoisaa jos on kiva ryhmä missä käy.
rauha maahan ja selität syysi, tuskin hermoavat![]()
:hug: En mäkään ole vielä löytänyt sitä omaa juttua mitä etsin. Häröilen vaan kaikenlaista päämäärättömästi. Jospa se vielä iskee jostain kulman takaa.![]()
no juu tuskin, mut on taas sellanen hermostelu aamu![]()
no juu tuskin, mut on taas sellanen hermostelu aamu![]()
Huomenta!
Vähän hässäkkäaamu, ku auto pitää olla jo kasilta huollossa ja sitä ennen pitää kaikki saada asemapaikoihinsaNo ite oon valmiina, sanoin kuopus - esikoinen ja mies pukevat parhaillaan eli aikataulussa ollaan. SIISPÄ mä nyt sitte istun hetken kahvikupin kanssa tässä :saint:
Päiväkotiinko viet? Meillä ainakaan ei oo niin justiinsa minuutin päälle. Onhan siellä hoitajat jokatapauksessa paikalla, ällös huoli![]()
Meillä kun on tuollanen tilanne. Valmiina on minä ja muksut. Mitä tekee mies? Ku ollaan ulkovaatteissa, se sulkee vasta konettaan tai mene vessaan yms. |O
Ja naisia muka saa odottaa :O![]()
Joo, kyllä tää tästä ku istun hetken vielä![]()
Niin se muuten meilläkin usein on. Nyt ihme kyllä mieskin reippahana - olisko siks, kun on kyse hänen rakkaasta peltilehmästään :heart:
![]()
Huomenta... Toipumisen tiellä, eka kertaa kahteen päiväään maistelen kahviaAinut vaan että muksujen oli määrä mennä hoitoon mutta toisella löi maha ripulille heti aamusta... koko viikko taitaa mennä tän taudin kanssa tällä kertaa, onpa sitkeetä,,, taas siis lakanapyykkiä ja kämpän siivousta tiedossa koko päivä...
Huomenta... Toipumisen tiellä, eka kertaa kahteen päiväään maistelen kahviaAinut vaan että muksujen oli määrä mennä hoitoon mutta toisella löi maha ripulille heti aamusta... koko viikko taitaa mennä tän taudin kanssa tällä kertaa, onpa sitkeetä,,, taas siis lakanapyykkiä ja kämpän siivousta tiedossa koko päivä...