Aamulla se sitten selviää, että ollaanko tässä raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viers
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viers

Vieras
Vai olenko saanut jotain viivanpaikkoja.

Tunne raskaudesta on todella vahva. En osaa selittää sitä, mutta se vain on. Sama juttu ollut itseasiassa kolmesta ekasta raskaudestakin. Esikoistakin oltiin yritetty puolivuotta ja yhtenä aamuna heräsin yhtäkkiä. Muistan edelleen sen miten nukuin vatsallani ja yhtäkkiä silmäni lävähtivät auki ja tiesin, että nyt se testi pitää tehdä. Ja raskaana oltiin. :D

Kakkosesta olin niin varma, että menin vain ja tein testin ja totesin siitä sen minkä jo tiesinkin.

Kolmosesta sama juttu, tunne vahva ja testin teko oli vain muodollisuus.

Nyt olen tehnyt jo kolme testiä. Eka oli nega ja kahdessa näkyy hiuksenhienot haamuviivat. Siis todella olemattomat. Mutta kuitenkin näkyy. Erona kolmeen ekaan raskauteen on se, että tämä on yllätysvauva.

Kiitoksia! On tosiaan yllätys, jos olen raskaana, mutta tässä asiaa ihmetellessä ja testejä tehdessä olen alkanut toivoa, että olisin raskaana. Koitan kuitenkin olla pettymättä pahasti, jos osottautuukin etten olekaan.

Haamuja olen ennenkin testannut, mutta en noin hailakoita mitä nuo kaksi nyt ovat olleet. Mutta en ole kyllä koskaan saanut mitään viivanpaikkojakaan (niistä kun täällä puhutaan) joten saas nähdä. Itseasiassa jos en olisi täällä lukenut niistä viivanpaikoista niin olisin ihan varma raskaudesta, koska ennen ainakin haamut oli plussia, vaikka olisi miten hailakka haamu ollut.

Sain apteekin testillä himmeän viivan juuri. Tein varmuuden vuoksi, että tiedän, voinko heittäytyä tiukalle laihikselle. Uskomatonta, ollaan yritetty yli vuosi. En tiedä vielä, että voiko tätä uskoa.. Teen kyllä aamuvirtsasta huomenna uuden.

Jaahas tätä oli nosteltu...

Tein aamulla testin (sen kaupan Pregnent Stick vai mikälie) ja katsoin ekan kerran 3min jälkeen ja siinä oli selvä viiva, mutta edelleen TODELLA TODELLA hailu. Kuitenkin selvempi viiva kuin kaksi edellistä. Tuon kuitenkin näki ilman eri valoissa tiiraamista. Testin kuivuttua viiva katosi hiljalleen.

Mutta kun kerroin täällä aamulla niin mut lytättiin täysin. Olen ilmeisesti ihan typerä kun kuvittelen, että nuo merkkaisi mitään... en tiedä oikein mitä ajatella.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kannatta tehdä parin päivän päästä uusi.
Apteekin oma testi on hyvä.

No niin kai mutta alkaa jo puhti loppua, kun ei edes tiedä mitä tämä meinaa. Meinasin jo aamulla, että onhan se selvä plussa sitten kun kerran kohta testin tehtyä näin sen hailakan haamun siinä mutta sitten täällä oltiin sitämieltä, että luultavasti ei ole.

Missä kuva? Minä olen ihan mestari näkemään hentoisetkin haamut testeissä - ja enpä ole koskaan erehtynyt, en omissa enkä palstan testeissä. Aina on raskaana ollut jos minä olen viivat nähnyt! :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Plussa se on haalea viivakin. Teet parin päivän päästä uuden ja varmasti on vahvistunut.

Onnea!

Minusta hassua, että nykyään oletetaan että haamu on mieluumminkin joku viivanpaikka kuin se haamu eli plussa. Ei ennen ollut tosiaan mitään viivanpaikkoja vaan haamuja. Nyt "kaikki" oletti että tottakai se on viivanpaikka eikä mikään oikea plussa. Tuleeko se viivanpaikka siihen ihan sen testiajan sisälläkin sitten ja noin herkästi? Ja kun tuo kerran näkyi huonommassakin valossa vaikkei mikään vahva viiva sinänsä ollutkaan. Ei kuitenkaan väkisin tarvinnut sitä tiirata. Voiko OIKEA haamu/plussa kadota testin kuivuessa?

Alkuperäinen kirjoittaja picture it:
Missä kuva? Minä olen ihan mestari näkemään hentoisetkin haamut testeissä - ja enpä ole koskaan erehtynyt, en omissa enkä palstan testeissä. Aina on raskaana ollut jos minä olen viivat nähnyt! :D

En saa kuvaa nyt ja kun se tosiaan sitäpaitsi haihtui siitä. Ne kaksi ekaa oli niin hentoisia ettei olisi näkyneetkään.

Ja kyllä siinä se viiva oli. En minä niin sekaisin ole ettenkö olisi sitä oikeasti siinä nähnyt. Ja kun oikein testasin niin se näkyi kyllä huonommassakin valossa, hämärässä huoneessa siis.

jos oli pregnent stick, ja kuivuessaan häipyi, niin mulla ne oli negoja..märkänä siinä on selkeesti erotettava viivanpaikka. kaveria hämäs monta kiertoo sama viiva.

Sit jos tulee testiajassa, ja jää, ja on punainen, niin on ollu positiivinen.

Kokeiles jotain muuta testiä, vaikka clearbluee tai Aconin kasettitestiä.niissä ei tuu viivanpaikkoja ainakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja picture it:

En saa kuvaa nyt ja kun se tosiaan sitäpaitsi haihtui siitä. Ne kaksi ekaa oli niin hentoisia ettei olisi näkyneetkään.

Ja kyllä siinä se viiva oli. En minä niin sekaisin ole ettenkö olisi sitä oikeasti siinä nähnyt. Ja kun oikein testasin niin se näkyi kyllä huonommassakin valossa, hämärässä huoneessa siis.

Ne näkyykin, ei niitä tarvii kuvitella. Siinä testissä oikeesti on selkee viivan paikka. Testasin useemman kierron samalla testillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
jos oli pregnent stick, ja kuivuessaan häipyi, niin mulla ne oli negoja..märkänä siinä on selkeesti erotettava viivanpaikka. kaveria hämäs monta kiertoo sama viiva.

Sit jos tulee testiajassa, ja jää, ja on punainen, niin on ollu positiivinen.

Kokeiles jotain muuta testiä, vaikka clearbluee tai Aconin kasettitestiä.niissä ei tuu viivanpaikkoja ainakaan.

No siis ei se viiva kokonaan kadonnut ja kahdesta ekasta ei ainakaan kadonnut.

yhden tälläisen viivanpaikan jälkeen samana päivänä tehty veritesti todisti totaalisen negaksi, vaikka siinä "jotain" jäi näkyviinkin.

No tilanne sulle varmaan pikimmiten selviää joka tapauksessa. Nää vaan mun kokemukset kyseisestä testistä.

Kuinka hiton monta aloitusta meinaat samasta asiasta tehdä??? Oot nyt pohtinut tätä jo tosi monessa ketjussa, käy nyt hyvänen aika ostamassa kasa testejä ja tee joka aamu vaikka uusi testi jos asia noin kovasti mietityttää

Alkuperäinen kirjoittaja :O:
Kuinka hiton monta aloitusta meinaat samasta asiasta tehdä??? Oot nyt pohtinut tätä jo tosi monessa ketjussa, käy nyt hyvänen aika ostamassa kasa testejä ja tee joka aamu vaikka uusi testi jos asia noin kovasti mietityttää

Jos asia noin kovasti mietityttää? :D :D Joo no kai sitä nyt vähän mietityttää ihan ketä tahansa, että onko raskaana vai ei.

Jos asia noin kovasti mietityttää? :D :D Joo no kai sitä nyt vähän mietityttää ihan ketä tahansa, että onko raskaana vai ei.

no, mutta ei täällä palstalla siihen kukaan osaa vastausta antaa. Ja niinkuin joku toinenkin sulle edellisessä ketjussa totesi, sä tunnut olevan erittäin vakuuttunut siitä että olet raskaana. Jos muu vastaus ei sulle kelpaa, niin turhaa sitä kai on sitten kysellä.

No ei se miettimisellä ainakaan selviä, käy hakemassa testi tai mene terveyskeskukseen tms ottamaan asiasta selvää

ei pahalla, mut ärsyttää aina lukea saman tyypin veikkauksia asiasta kun avaa koneen

No ei se miettimisellä ainakaan selviä, käy hakemassa testi tai mene terveyskeskukseen tms ottamaan asiasta selvää

ei pahalla, mut ärsyttää aina lukea saman tyypin veikkauksia asiasta kun avaa koneen

Sori mutta tarkoitukseni ei ollut edes kirjoittaa tästä mutta kun tätä ketjua oli nostettu niin tulinpa kirjoittaneeksi.

Ja täällä on niin monta muuta avausta ettei luulis yhden haittaavan, miksi avaat ja vielä vastaat? Muakin nyppii esim. Savannan avaukset mutten minä niitä avaa.