Aamupäivä hömpötys! Arvatkaa mun rv? (KUVA!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lara--
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
sulla on varmaan suht samat viikot ku mulla, eli joku 30+ ? :) ootteko muuttamassa? :D tosta taustasta vaan päättelin... ;)

Ollaan muutettu ja mulla kesäkenkien kokeilu menossa :D
Ja sitten tossa on vaatehuoneeseen kovasti matkalla olevia jätesäkkejä...
Tässä pakoilen siivoilemista :laugh:

Sanokaa sitten ku on pakko kertoa :D Voin sanoa, että sukupuolta en tiedä, mutta kaikki mulle poikaa tyrkyttää... Itsellä on tyttöolo<3 (kummankin otan, en tunge takas! :D )

Jaa viikot ei oo menny kellään oikein :D

Muoks! Onpas tuolla (käytännössä) oikea vastaus kuins en huomannu...

Itselläni aika saman kokoinen maha ja menossa rv 22+5 joten veikkaan sullekin sitä rv 22-23

Ja mahan muotosta: mulla on kaksi poika, toisesta oli tälläinen pallomaha ja toisesta pitkä ja leveä "tyttömaha". Joten veikkaan jompa-kumpa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Onpas se pullahtanut esiin sitten viime näkemän! :) Mulla ei noilla viikoilla näkynyt vielä mitään.

Arvausta en laita, koska muistan sun viikot ainakin melkein. :D

Onko?? :o Musta tuntuu, että ei kasva enää kovin nopeasti...
Onko noussut yhtään ylemmäs sun mielestä?

Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:
Onpas se pullahtanut esiin sitten viime näkemän! :) Mulla ei noilla viikoilla näkynyt vielä mitään.

Mä en kyl yhtään muista, milloin oon viimeksi sun masukuvan nähnyt, siksi se on musta pullahtanut esiin. :D En osaa sanoa, onko ylempänä vai ei. Sulla oli kohtu liian alhaalla tms.?

Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:

Mä en kyl yhtään muista, milloin oon viimeksi sun masukuvan nähnyt, siksi se on musta pullahtanut esiin. :D En osaa sanoa, onko ylempänä vai ei. Sulla oli kohtu liian alhaalla tms.?

No tein tämmösen kyselyn kumpi tulee kaks viikkoa sitten ainaki ja sitte tuolla pinossa on kuvia... Mutta joo on mulla liian alhaalla toi kohtu...
Vähän ois helpompi olla, jotenka aattelin et jos ois noussu...

Ei vaan näytä siltä ku "roikkuu" tuolla alhaalla :laugh:

Yhteistyössä