M
miska
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:se teippirulla laitetaan siihen matolle lumiukon eteen
ei mee mun rulla kyllä siihen.... :/
eikä mun..ja en oo saanut sängystä mitään!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:se teippirulla laitetaan siihen matolle lumiukon eteen
Alkuperäinen kirjoittaja mellu:mulla tökkii nyt se etten oo saanu mistään sitä pinkkiä teipin palaa mikä annetaan sille lumiukolle!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kalapelistä..!!
On 2 pientä kalaa siinä yhessä altaassa,mistä kolmas ja mihin se kalanruoka laitetaan?
kolmas löytyy oikeelta altaasta, missä ruukku. siirrä se iso kala alapuolella olevaan tyhjään altaaseen niin sieltä ruukusta tulee sit pikkukala. Kalanruoka menee siihen lukittuun altaaseen (muistaakseni)
olen sen pikku kalan ottanu jo sielt' ruukusta!!
Alkuperäinen kirjoittaja miska:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:se teippirulla laitetaan siihen matolle lumiukon eteen
eikä mun..ja en oo saanut sängystä mitään!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja mellu:mulla tökkii nyt se etten oo saanu mistään sitä pinkkiä teipin palaa mikä annetaan sille lumiukolle!!!
Se ei oo teippiä, mut löytyy maton reunalta ekassa kuvassa (siis siinä, mistä peli alkoi! )
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:teipillä laitetaan kuva seinälle =)
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:mä en saa sieltä sängyn alta mitään irti.. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:nyt ei oo enään käytettävissä ku se neula/nasta ja puukeppi....piirustus on seinällä ja jotenki sain nyt siitä sen tulen pois pyyhittyä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja miska:..kiitos! Mää en aikasemmin saanut tuota kaukoohjainta laatikkoon, ja nyt kun sain niin sain sen piirrustuksenkin sängyn alta!
Alkuperäinen kirjoittaja mellu:tältä puuttuu taas... se nasta!!???
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:mä en oo käyttäny spraytä??
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:löysin avaimen hyllyn päältä.....