Oisko huonepeliin ketään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuhomiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhomiina:
siinä apinassa on avain siihen luukkuun. sen saa kun sillä lihakirveellä suolestaa sen apinan

hmm, mulla on jotenkin sitkeä apina: kirves ei tehoa sitten millään! siinä hyllylläkö apina istui, kun sen suolestit vai pitikö se siirtää tms. jotain ensin?

Alkuperäinen kirjoittaja kata:
siinä apinassa on avain siihen luukkuun. sen saa kun sillä lihakirveellä suolestaa sen apinan

hmm, mulla on jotenkin sitkeä apina: kirves ei tehoa sitten millään! siinä hyllylläkö apina istui, kun sen suolestit vai pitikö se siirtää tms. jotain ensin?

vaihda se koodilappu minkä sait muistaakseni 1 levelillä siihen lappuun pöydällä ja lue se. sitten meet suolestaan sen apinan.

Alkuperäinen kirjoittaja kata:

vaihda se koodilappu minkä sait muistaakseni 1 levelillä siihen lappuun pöydällä ja lue se. sitten meet suolestaan sen apinan.

ah, kiitos! olin yrittänyt tuota lappujen vaihtoa aiemmin, mut se ei onnistunut. ehkä en klikannut tarpeeksi tarkasti tai jotain...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis mitä tuossa ekassa pelissä pitää tehdä? mä en pääse ku tietokoneelle enkä tajua mitä sielä pitää tehdä?

laittamalla itsellesi admin-oikeudet saat jostain turvallisuuskansiosta esiin kassakaapin seinälle. koodi löytyy kans koneesta.

Yhteistyössä