Aamupotutusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hansu81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hansu81

Jäsen
29.10.2007
649
0
16
Menin illalla aikaisin nukkumaan ja heräsin jo kuuden maissa virkeänä. Päätin nousta ylös sängyssä pötköttelyn sijaan, jotta saisin mm. rauhassa ripustaa pyykit ja hetken olla ihan vaan itseni kanssa (meillä lapset 1,5v, 4v ja 6v). Hipsin hiljaa tähän koneelle, niin menee 5 minuuttia ja mies tulee koiran kanssa lenkiltä. On lähdössä samantien töihin, joten ei viitsi ottaa kenkiä pois ja tulla toiseen päähän taloa, missä olen (näki varmaan valoa täältä) vaan kajauttaa ihan kunnon äänellä: OOTKO SÄ HEREILLÄ? MITÄ SÄ SIELLÄ TEET? Kävin vaihtamassa muutaman sanan ja sillä samalla sekuntilla, kun ulko-ovi meni kiinni, niin tää nuorimmainen alkaa huudella sängystä. Että se siitä omasta hetkestä sitten. Ottaa kyllä päähän!

Mä tarvin joka aamu tai ilta sen oman hetken joten ymmärrän potutuksen. Onko teillä yleensä lapset tähän aikaan hereillä vai miten se mies nyt tuolla tavalla ennen seiskaa huuteli? Saisitko lapset vielä unten maille? :)

Kiitos myötätunnosta :heart:
Lapset herää yleensä 7 maissa tai hiukan ennen, saattaa välillä nukkua jopa 7.30 asti. Ei ole yleensä hereillä klo 6.10, jolloin mies lähtee töihin ja samaan aikaan lähti tänäänkin. En mä tajua, miksei vaikka kuiskaillu, oishan sen hiljaisessa talossa kuullu.
Mä tarviin kanssa sen oman hetken illalla tai aamulla. Yleensä valvon illalla just sen takia, että jos aamulla heräävätkin kovin aikaisin, niin sit jää oma hetki saamatta. Nyt olin niin väsyny illalla, että menin jo ysiltä nukkumaan.
Ei tää pikkumies kyllä nuku enää millään, on heti silmät avattuaan ikiliikkuja ja äsken nousi jo eskarilainenkin.
Josko tulis ihana aurinkoinen päivä, niin ehkä tämä tästä kirkastuu =) Perjantaikin vielä ja mulla jopa vapaa viikonloppu (teen keikkaa näin hoitovapaalla joka 2. viikonloppu, yleensä aamuja eli ylös 5.15). Suurin harmitus jo haihtu onneks!

Tiedän tunteen, olisi ihana herätä rauhassa, meillä yleensä tuo 2, 5v herää vähän ennen kuutta, luksusta on jos ei herää miehen nousemiseen. Mutta näillä mennään, maanantaina soittaa herätyskello varmaan 4.40, luulisi että saan silloin syödä aamupalan rauhassa ja hipsin ulos kun muu perhe vielä nukkuu.

Yhteistyössä