V
Väsyttää...
Vieras
Meidän 1v5kk on alkanut aamuyöstä heräilemään tosi aikasten. Joskus viiden aikoihin, toisinaan viimeistään kuuden jälkeen. Syksyn mittaan otin joskus pinnasängystä viereen nukkumaan ja tottahan siitä nyt on tullut tapa! Joka aamuyö haluaa viereen, seisoo sängyssä ja itkee. Olen koittanut olla lujana ja pitää vain omassa sängyssä, mutta siihen aikaan olen niin väsynyt että lopuksi tulee annettua periksi. Vieressä sitten pyörii ja potkii ja on levoton. Mulla päivisin hermo kireellä kun saa niin huonosti nukuttua.
Miten sais piettyä pojan omassa sängyssä aamuun asti? Tulee itse pois sängystä jos peitto on sopivasti mytyssä ja saa sitä kautta jalalle lisää pituutta. Siksi mietin uskaltaisko sänkyä siirtää kauemmaksi omasta sängystä. Kättä olen laittanut pojan selän päälle, toisinaan kelpaa vähäksi aikaa ja pyörii sen kanssa, toisinaan ei kelpaa ollenkaan.
Miten ihmeessä vieroitan vierestä pois?
Miten sais piettyä pojan omassa sängyssä aamuun asti? Tulee itse pois sängystä jos peitto on sopivasti mytyssä ja saa sitä kautta jalalle lisää pituutta. Siksi mietin uskaltaisko sänkyä siirtää kauemmaksi omasta sängystä. Kättä olen laittanut pojan selän päälle, toisinaan kelpaa vähäksi aikaa ja pyörii sen kanssa, toisinaan ei kelpaa ollenkaan.
Miten ihmeessä vieroitan vierestä pois?