ABC-Tupos =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olen tatuoitu jätkä!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Olen tatuoitu jätkä!

Vieras
Aivan paska paikka. Ostin kaupasta mikroaterian ja lämmitin sen siellä olevissa mikroissa, sitten se kaupan akka tulee vinkumaan että ei saa syödä sisällä, että pitäisi muka ulos mennä syömään. Noh menin sitten ulos syömään ja aattelin ostaa siellä olevasta kaupasta limsapullon. Sama akka sanoi, että limsapulloa ei saa juoda sisällä. Ostin sen jälkeen piruuttani 20senttiä maksavan karamellin ja kysyin vitsillä, että eikö tätäkään saa syödä sisällä. Nainen vastasi että ei. Siinä vaiheessa päätin kirjoittaa palautelaatikkoon palautteen, mutta kuinka ollakkaan vastausta palautteeseeni en ole koskaan saanut. Eli en suosittele tupoksen abc myymälää kellekkään.

Olen tatuoitu jätkä!

Alkuperäinen kirjoittaja plaaahhhh:
Onks pakko laitella näitä samoja juttuja aina vaan? Tääkin tarina ollut täällä ennemminkin. VAIKENE JO!!!!

No, katsos kun tämä yksinäinen rassukka ei osaa kirjoittaa muusta kuin vain syömisestä ja panemisesta. Kaikki korkeamman tasoiset ajatukset ovat hänelle mahdottomia. Esim. kuvataide, kirjallisuus jne.

Minä, Suomen Turun kupeesta oleva rekkaleski olen asioinut kyseisessä paikassa kerran jos toisenkin. Olen nukkunutt kyseisen firman parkkipaikalla satoja öitä/päiviä. Syönyt sen ravintolassa ja ostanut sieltä kaupasta mikroaterian jos toisenkin. Olen pessyt siellä pyykkiä ja käynyt saunassa ja suihkussa ymm. EIKÄ KERTAAKAAN OLE TARVINNUT VALITTAA palvelusta tai muustakaan!

Sen nyt pelkällä perssilmällä pitäisi nähdä ja tajuta jokaisen kaduntallaajan, ettei ravintolassa syödä "omia eväitä". Eli jos menet sieltä kaupasta ostamaan mikroaterian, et ole niin tyhmä, että menet sitä syömään sinne ravintolan puolelle!!! Se ravintola on tarkoitettu sen ravintolan (maksaville) asiakkaille, eikä marketin asiakkaille, hittosoikoon. Että pitääkin olla yksinkertaisia ihmisiä....... AAARRRGGGH! (Vai menetkö sinä jokaiseen ravintolaan oma eväspussi kainalossa, että juu, tulinpa tänne syömään, ja sitten kaivelet omat eväät kassista???)

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Alkuperäinen kirjoittaja plaaahhhh:
Onks pakko laitella näitä samoja juttuja aina vaan? Tääkin tarina ollut täällä ennemminkin. VAIKENE JO!!!!

No, katsos kun tämä yksinäinen rassukka ei osaa kirjoittaa muusta kuin vain syömisestä ja panemisesta. Kaikki korkeamman tasoiset ajatukset ovat hänelle mahdottomia. Esim. kuvataide, kirjallisuus jne.

Olen tatuoitu jätkä!

kyllä se ihan asiakkaan oma vika on,jos ei sääntöjä ymmärrä. ei marketista voi ostaa ravintolanpuolelle ja syödä siellä,sehän on tulonmenetystä ravintolalle. siitä on myös ihan kyltit olemassa,kannattaa katsoa ympärille ja myös käyttää aivoja.
näin on ihan jokapaikassa. pikkulasten ruoat on eriasia.
osa asiakkaista on todella ihania,mutta jestas kun vastaan tulee niitä idiootteja,aaseja. siinä rupee jo hyvälläkin asiakaspalvelijalla kiehuun. mutta vastaan ei saa sanoo,onneks ajatella saa.. henkilökohtaisesti haukkujat ohjaan tästälähtien pihalle,oli tulossa syömään tai ei. vielä ei sellasta tosin oo mun omallekohdalle sattunu,työkaverien kyllä.

Ap, (tai joku ABC:llä työskentelevä mieluummin) kerro ihmeessä, jos olen ihan väärin käsittänyt, että ne mikrot niissä ravintoloissa on lähinnä pikkuvauvojen (pullomaitoa tai purkkiruokaa syövien) aterioiden lämmittämistä varten... Että saa vauvatkin samalla lämmintä ruokaa, kun vanhemmat syövät. Kun kyseiset ravintolat eivät äidinmaitoa tai -korviketta tai soseita myy.

Tai vastatkoon sitten joku ravintolayrittäjä AP:lle, jos hän on niin tyhmä ettei itse käsitä, että suvaitsisitko itse ravintolayrittäjänä, että ravintolaasi tultaisiin syömään kilpailevan fiman tuotteita?!

Tatuoitu jätkä haluaa täällä kaikkien tietävän, kuinka yksinkertainen on järjenjuoksultaan. Vai onko sittenkin niin yksinkertainen, ettei sitä edes itse tajua? Kehtaakin nolata itsensä moisella.