ABC-yhdistelmät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jastu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niihin käy ihan normaali sadesuoja esimerkiks sellanen mitä saa cittareista, maxi makasiineistä, prismoista ym. Ainaki ku siskon lapsilla on just noi vaunut niin on ostanu ihan cittarista sen sadesuojan:D Ittekin ajattelin sit ostaa noi vaunut kunhan tulee ajankohtaseks:) Asiasta poiketen mut onko toiminu hyvin vaunut? :)

Juu kiitoksia vastauksista! :) Brion sadesuoja on meinattukin ostaa, mutta nyt tuli mieleen ettei viitsisi kyllä siitä maksaa jos ei sitten kävisikään noihin mutta hyvä kuulla että käyvät.
No ei ole kovasti kokemusta kuin sisällä kuivaharjotellen, pieni kun tuntuu viihtyvän masussa! :D Nyt viikkoja 40+4..

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Niihin käy ihan normaali sadesuoja esimerkiks sellanen mitä saa cittareista, maxi makasiineistä, prismoista ym. Ainaki ku siskon lapsilla on just noi vaunut niin on ostanu ihan cittarista sen sadesuojan:D Ittekin ajattelin sit ostaa noi vaunut kunhan tulee ajankohtaseks:) Asiasta poiketen mut onko toiminu hyvin vaunut? :)

No mä voisin vastata omasta puolestani, että meillä ne kärryt puolsivat ihan sikana oikeelle. raivostuttava vika.olivat myöskin erittäin raskaat ja "jäykät" työntää , jonka huomasi etenkin jos pääs koittaa miltei mitä tahansa muita kärryjä.
en ostaisi itse tuota merkkiä enää,enkä suosittele sitä kelleen .parempiakin saa ja yhtä edukkaasti.itse lähinnä aikoinaan niiden ulkonäköön ihastuin ja siksi ne hankin.

Yhteistyössä