H
HYS HYSS!!!
Vieras
Täällä ei saa sitten näköjään lausua epämiellyttäviä tosiasioita rumista teoista...mielipiteen ja sananvapauden törkeä rajoittaminen on rikos! Että tiedoks vaan ylläpidollekin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HipHei:Rumista teoista
Puhutko taposta? Abortoiminenhan ei sitä ole jos olisi niin vankilahan siinä odottaisi?
Alkuperäinen kirjoittaja HipHei:Rumista teoista
Puhutko taposta? Abortoiminenhan ei sitä ole jos olisi niin vankilahan siinä odottaisi?
Alkuperäinen kirjoittaja nohh:kovin usein et sitten taida olla täällä. Tuokin aiheeseen liittyvä ketju joka tänään on esillä ollu, lyheni yhdessä vaiheessa puoleen...ja yllätys yllätys, juurikin ne abortin vastaiset viestit oli sieltä lähteny!
Alkuperäinen kirjoittaja Elämä on:Abortti eli keskeytys on jokaisen henkilökohtainen valinta. Itse olen keskeyttänyt raskauden sikiön sairauden vuoksi. Koskaan en olisi uskonut tuohon tilanteeseen joutuvani, yhtä helvettiä käydä läpi tuo. Keskeytystä en kadu, mutta suren asiaa yhä edelleen. Keskeytys on valinta, oli syy sitten mikä tahansa. Ihan turhaa moralisointia on täällä huudella ja riehua toisten valintojen suhteen. Minusta on ihan ok, että ylläpito siivoaa ketjuja ihan räävittömistä kommenteista.
Alkuperäinen kirjoittaja kätilö:Tabu se tuntuu olevan vaan sitä fanaattisesti vastustajilleSe on Suomen lain sallima asia ja vaikka te kuinka päätänne seinään hakkaisitte ja toitottasitte omaa näkemystänne, se ei asiaa miksikään muuta.
Alkuperäinen kirjoittaja kätilö:Tabu se tuntuu olevan vaan sitä fanaattisesti vastustajilleSe on Suomen lain sallima asia ja vaikka te kuinka päätänne seinään hakkaisitte ja toitottasitte omaa näkemystänne, se ei asiaa miksikään muuta.
Alkuperäinen kirjoittaja öööh..??:Alkuperäinen kirjoittaja kätilö:Tabu se tuntuu olevan vaan sitä fanaattisesti vastustajilleSe on Suomen lain sallima asia ja vaikka te kuinka päätänne seinään hakkaisitte ja toitottasitte omaa näkemystänne, se ei asiaa miksikään muuta.
Ja kuitenkin vain ne vastustavien viestit sensuroidaan..??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja irina:Alkuperäinen kirjoittaja kätilö:Tabu se tuntuu olevan vaan sitä fanaattisesti vastustajilleSe on Suomen lain sallima asia ja vaikka te kuinka päätänne seinään hakkaisitte ja toitottasitte omaa näkemystänne, se ei asiaa miksikään muuta.
Itse en ainakaan ole aborttia keneltäkään kieltämässä, kyseessähän on henkiläkohtainen ratkaisu. Kuitenkin varaan keskustelupalstalla oikeuden kirjoittaa abortista, mitä mieltä minä siitä olen.
Alkuperäinen kirjoittaja jees:Vetää vakavaksi aborttitilastot. Mikähän mahtoi olla viime vuoden aborttien määrä. Siinä se taitaa huidella 10 000 - 20 000 välillä. Ajatella, melkoinen määrä, varsinkin kun jakaa sen 365/366:lla.
Surullista, että nykyaikanakin tulee noin paljon vahinkoraskauksia, vaikka ehkäisytekniikat kehittyy koko ajan huimasti.
Alkuperäinen kirjoittaja kätilö:Alkuperäinen kirjoittaja öööh..??:Alkuperäinen kirjoittaja kätilö:Tabu se tuntuu olevan vaan sitä fanaattisesti vastustajilleSe on Suomen lain sallima asia ja vaikka te kuinka päätänne seinään hakkaisitte ja toitottasitte omaa näkemystänne, se ei asiaa miksikään muuta.
Ja kuitenkin vain ne vastustavien viestit sensuroidaan..??![]()
Voiskohan johtua siitä, että ne vastustajat eivät osaa keskustella asiasta asiallisesti ja oikein termein.
Alkuperäinen kirjoittaja kätilö:Alkuperäinen kirjoittaja öööh..??:Alkuperäinen kirjoittaja kätilö:Tabu se tuntuu olevan vaan sitä fanaattisesti vastustajilleSe on Suomen lain sallima asia ja vaikka te kuinka päätänne seinään hakkaisitte ja toitottasitte omaa näkemystänne, se ei asiaa miksikään muuta.
Ja kuitenkin vain ne vastustavien viestit sensuroidaan..??![]()
Voiskohan johtua siitä, että ne vastustajat eivät osaa keskustella asiasta asiallisesti ja oikein termein.
Alkuperäinen kirjoittaja jees:Oletteko sattuneet huomaamaan, miten aggressiivisia viestejä abortin puoltajat laittelee?
Alkuperäinen kirjoittaja jees:Alkuperäinen kirjoittaja kätilö:Alkuperäinen kirjoittaja öööh..??:Alkuperäinen kirjoittaja kätilö:Tabu se tuntuu olevan vaan sitä fanaattisesti vastustajilleSe on Suomen lain sallima asia ja vaikka te kuinka päätänne seinään hakkaisitte ja toitottasitte omaa näkemystänne, se ei asiaa miksikään muuta.
Ja kuitenkin vain ne vastustavien viestit sensuroidaan..??![]()
Voiskohan johtua siitä, että ne vastustajat eivät osaa keskustella asiasta asiallisesti ja oikein termein.
Oletteko sattuneet huomaamaan, miten aggressiivisia viestejä abortin puoltajat laittelee?
Alkuperäinen kirjoittaja Elämä on:Peesaan kätilöä. Jos haluaa puhua omasta mielipiteestään, se pitäisi kyetä tekemään niin, että jonkinlaiset käytöstavat muistetaan. Netissäkin kun minusta pitäisi muistaa käytöstavat... On niin helppo näppäimistön välityksellä huudella murhaajiksi jne. Ei kai kukaan noin tekisi, jos näitä keskusteluja käytäisiin jossain kahvipöydässä.