Noh,"kaveri" teki aikoinaan kanssa 3aborttia melko lyhyen ajan sisällä(kaikki oli vielä eri ukoille!),sen jälkeen oli lääkäri hänellekkin sanonut,että jos lähiaikoina tulee taas raskaaksi,ja jos tekee abortin,voi olla,että lapsia ei sitten enää kuulukkaan...että tuolla elämäntyylillä sen "pilaa"...noh,sittenhän "kaveri" pamahti taas paksuks,ja kun pelkäsi niin,ettei pian enää lapsia saa,niin piti tämän "neljännen" lapsen. Koville se otti,kun ei olisi lasta vielä halunnut,ja niinhän siinä on käynytkin,että isovanhemmat sen tenavan on enimmäkseen hoitanut. Tosin,ovat lapsen isän kanssa yhdessä,vaikka lapsi sellaisen "yhen illan sutasun" tulos olikin.