I
irina
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kätilö:Alkuperäinen kirjoittaja irina:Alkuperäinen kirjoittaja kätilö:Tabu se tuntuu olevan vaan sitä fanaattisesti vastustajilleSe on Suomen lain sallima asia ja vaikka te kuinka päätänne seinään hakkaisitte ja toitottasitte omaa näkemystänne, se ei asiaa miksikään muuta.
Itse en ainakaan ole aborttia keneltäkään kieltämässä, kyseessähän on henkiläkohtainen ratkaisu. Kuitenkin varaan keskustelupalstalla oikeuden kirjoittaa abortista, mitä mieltä minä siitä olen.
Kirjoita ihmeessä, mutta asiallisesti ilman asioiden paisuttelua ja vääristämistä.
Voisitko antaa esimerkin, mikä on objektiivisesti katsottuna paisuttelua ja vääristelyä?