S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:oli ritalin 10mgX6-8 mutta lopetin lääkkeen se oli kamalaa kuukauden huusin lattialla että sattuu, joka paikkaa särki ja oli olemassa mutta ei kuitenkaan ollut, en ole lääkettä tarvinnut sitten 15-vuoteen ja hyvin olen voinut joskus diagnoosi voi olla virheellinen, vaikka kaikenlaisia testejä kyllä tehtiin mutta jos lääkkeestä on sinulle hyötyä niin en osaa muuta sanoa kuin että hyvät jatkot sinulle. Tuo concerta on myös tuttu lääke.
Alkuperäinen kirjoittaja wammane:Käytössä oli jonkun aikaa Concerta 36mg. Se eka "lääkkeissä vietetty" päivä oli kyllä ikimuistoinen, tuli semmonen WAU!-olo, että "tältäkö tuntuu olla normaali?"
Mut tulin kuitenkin siihen tulokseen, että tykkään ittestäni enemmän ihan luomuna, vaikka tää välillä melkosta säätämistä onkin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ADD asperger piirtein ja lääkityksenä 54mg concerta arkipäivisin/tarvittaessa. Lääkkeellä ei ole kohdallani haittavaikutuksia juuri ollenkaan, apua siitä kyllä on. Pitkävaikutteisena sen ainoa huono puoli on, että jos unohdan ottaa sen aamulla niin sitä ei voi enää ottaa illalla.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ADD asperger piirtein ja lääkityksenä 54mg concerta arkipäivisin/tarvittaessa. Lääkkeellä ei ole kohdallani haittavaikutuksia juuri ollenkaan, apua siitä kyllä on. Pitkävaikutteisena sen ainoa huono puoli on, että jos unohdan ottaa sen aamulla niin sitä ei voi enää ottaa illalla.
Miksei voi?
Minä en esim. pysty nukkumaan kunnolla ilman lääkitystä. Ei vain osaa uni tulla, kun kupoli käy ylikierroksilla.
Alkuperäinen kirjoittaja saara:Mikä sulla on uni/nukahtamiseen? Mulla on menny somnor..
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Sirdalud. Kun kroppa on rento, luulee pää, että voi nukkua.
Alkuperäinen kirjoittaja ---:Niiden on niin helppo selittää KOKO mun elämä sillä, että olen nyt masentunut. En edes ole
En muuten edes olisi täällä nyt
Alkuperäinen kirjoittaja ---:Olis edes mahdollisuus saada diagnoosi, mutta kun ei. Lääkärin mukaan mun ongelmat, myös nuoruudessa kouluaikana, johtuu siitä että olisin tällä hetkellä masentunut. Mitä ne lääkärit oikeasti tietävätkään?
Alkuperäinen kirjoittaja saara:Alkuperäinen kirjoittaja ---:Olis edes mahdollisuus saada diagnoosi, mutta kun ei. Lääkärin mukaan mun ongelmat, myös nuoruudessa kouluaikana, johtuu siitä että olisin tällä hetkellä masentunut. Mitä ne lääkärit oikeasti tietävätkään?
vaihda lääkäriä? ootko käynyt siis jollain tk-lääkärillä?
Alkuperäinen kirjoittaja saara:tässä on mainio sivu http://add-pupu.blogspot.com/2007/09/aikuisten-tarkkaavaisuushirin.html
mulla oli ekalla käynnillä lapulle kirjoitettuna asioita ja käytiin siinä läpi niitä, mielenterveystoimistossa. samalta käynniltä lähdin concertareseptin kanssa kotiin ja se oli mun elämän onnellisin päivä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja saara:tässä on mainio sivu http://add-pupu.blogspot.com/2007/09/aikuisten-tarkkaavaisuushirin.html
Alkuperäinen kirjoittaja ---:mut ohjataan mielenterveystoimistoon! Aivan kuin kehtaisinkin mennä jonnekin mielenterveystoimistoon puhumaan siitä miten masentunut olen ja miten pääni on sisäisesti hyvin sairas ja tarvisin lääkitystä.
Mielenterveystoimisto on hulluille ja oikeasti sairaille tarkoitettu.