Ä
"äippä"
Vieras
Yliväsymys, univelat, miehen selkä tällä hetkellä toimintakyvytön, itkevä vauva, päänsärky, yhteinen aika 0 = riita heti aamulla täysin olemattomista asioista..
Tunnen oloni kurjaksi kun vauva joutuu kuuntelemaan kinastelua heti aamulla. Onneksi hän on vielä sen verran pieni ettei paljoa ymmärrä, mutta kyllä se aistii tietysti tämän kireän tunnelman..
Viimeaikoina täällä talossa ei paljoa ole nukuttu (vauvan hammasvaivat, eroahdistus jnejne) ja minä olen joutunut hoitamaan yksin omakotitalon kotityöt, hoitamaan vauvaa kokoajan, käymään kaupassa, kokkaamaan, nousemaan öisin ja aamuisin vauvan kanssa, lisäksi olen käynyt keikkatöissä jnejne. Mies ei voi tehdä tällä hetkellä mitään. Kiristää vähän vannetta tämä tällä hetkellä. No onneksi tämä on väliaikaista ja onneksi osaamme selvittää riidat aina jälkeenpäin mutta nyt on paska fiilis.
Mites teillä muilla on parisuhde luistanut vauva-aikana? Siis te jotka ette ole eronneet..
Oletteko riidelleet heti aamulla tai ylipäätään riidellyt enemmän kuin muuten? Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia etten tunne oloani näin luuseriksi ja surkeksi äidiksi
Kakka aamu kerrassaan..
Tunnen oloni kurjaksi kun vauva joutuu kuuntelemaan kinastelua heti aamulla. Onneksi hän on vielä sen verran pieni ettei paljoa ymmärrä, mutta kyllä se aistii tietysti tämän kireän tunnelman..
Mites teillä muilla on parisuhde luistanut vauva-aikana? Siis te jotka ette ole eronneet..