ah, mie oon paska kaveri ja saan nyt sitä mitä tilaan <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
jesh :o
siis paska kaveri olen kun en kuulemma ikinä lähde mihinkään kavereiden kanssa... :headwall:
ottaen huomioon että mulla on lapsi, yöduuni jne. niin en nyt ihan päivän tai kahden varoajalla voi lähteä ulos, lisäksi välimatkaa on 50km että kaupungissa ryyppääminen ei sinällään innosta kun taksimatkaan menee se 70? ja lisäksi kun viimeaikoina on ollut miehen kanssa yhteisiä vapaapäiviä 2-4 kuukaudessa niin onhan se nyt järkyttävää että välillä tahtoo miehenkin kanssa olla :headwall:
kaveri kun soittaa niin se eka kysyy että lähdenkö kahville/kaljalle (siis illalla n. klo.20-22) ja kun sanon että ei pysty niin se kysyy suorastaan yllättyneenä että ai, onks poika sulla :o ottaen huomioon et kaveri tietää että mulla on poika, mä olen pojan äiti ja pojan lähivanhempi, niin että poika asuu pysyvästi mun luona.. niin onhan se nyt suuri yllätys että poika on kotona :o :headwall: |O

mulla on toki vapaapäiviä ja poikakin on isällään 7vrk kuukaudessa.. mutta ikävä tosiasia on että yleensä aikataulut vaan menee ristiin..
joko mä oon pojan kanssa kotona kahdestaan, tai mulla olis sekä mies että lapsivapaa ja kaverit on töissä, tai sitten on ehkä 0-2 krt kuussa tilanne että poika on isällään ja mulla ja miehellä olis vapaata yhdessä..

niin nyt sitten ihan vaan v*ttuillessaan kostaa, eli vaikka sillä olis vapaata, mulla on vapaata ja kummallakin on tylsää niin se ei halua tehdä mitään kun mä olen paska kaveri :heart:

ja kyllä siis nähtäisiin enemmän jos meillä osuis vapaat samoille päiville.. mutta ne harvat kerrat kun näin käy niin sitten on joku muu noista mun esteistä...

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
niin nyt sitten ihan vaan v*ttuillessaan kostaa, eli vaikka sillä olis vapaata, mulla on vapaata ja kummallakin on tylsää niin se ei halua tehdä mitään kun mä olen paska kaveri :heart:

Onko se suoraan sanonut noin? :o

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:

:/ jep, ja perään kysymys, että eikö olekkin kivaa kun kaverit haluaa nähdä... :headwall:

no soitatkohan ikinä tällä kaverille ja sovit hänen kanssaan jotain menoa esim. kuukautta ennen että se kerkeää järjestää omat menonsa vapaaksi? ei tuo ystävyyskään yksi puolista ole...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no soitatkohan ikinä tällä kaverille ja sovit hänen kanssaan jotain menoa esim. kuukautta ennen että se kerkeää järjestää omat menonsa vapaaksi? ei tuo ystävyyskään yksi puolista ole...

Ei ole yksipuolista ei, mutta jos ei sitä itekään voi kuukautta etukäteen suunnitella yhtikäs mitään!?!

kyllä me soitellaan.. noita tapaamisia ei oikein voi sitovasti sopia.. saadaan työvuorolistat eriaikaan, työpäivät vaihtelee ja lisäksi vaikuttaa vielä se että pojan isä ilmoittaa seuraavan kk tapaamiset edellisen kuun lopussa.. eli oikeastaan koskaan ei ole kk suunnitelmat selvillä hyvissä ajoin..

Äh! Tuo on oikeasti turhauttavaa tietty, jos toiselle ei ikinä sovi... Mutta, sille ei aina voi mitään. Mä yleensä oottelen, että kaverit soittelee mulle päin, mulle nimittäin aina sopii. Ja kun joku soittaa, ei tulis mieleenkään kostaa sitä, että niillä on ehkä ollut paljon töitä ja tekemistä.

Varsinkin, jos sä kumminkin haluat nähdä kavereitas, niin kumma, ettei ne voi vähän sopeutuu.

Ei ole yksipuolista ei, mutta jos ei sitä itekään voi kuukautta etukäteen suunnitella yhtikäs mitään!?!

voi kyllä jos lapset on "säännöllisesti" isällään. tai edes tietää koska on sielä. ja kyllähän töistä voi aina toivoa vapaata.

Onhan tuo aika perseestä jos ei voi ikinä mihinkään lähteä esimerkiksi EXTEMPORE.
Mutta joo, mikset laita skidii nukkuu ja lähe jonnekki hengaamaa kavereittes kanssa.
Karua mutta totta on myös se, että jos kavereiden kanssa yhteinen aika vähenee, se ei ainakaan lähennä teitä, voi myös vieraannuttaa jos et ikinä mitään kivaa lähde tekemään.

niin ja noi ajankohdat.. kyllähän sitä toki vois kahville lähteä.. mutta en mä pysty lähtemään kahville 2 aikaan yöllä vaikka vapaalla oltaiskin.. ensinnäkin lastenvahtia on vähän vaikea saada, toisekseen mun pitää jaksaa herätä pojan kanssa aamulla klo.6-7.30 :kieh:

:/ jep, ja perään kysymys, että eikö olekkin kivaa kun kaverit haluaa nähdä... :headwall:

Justii..
Nää on näitä ihmisiä jotka taas hokaile ettei kaikilla vain ole sitä aikaa vaikka kuinka tahtoisi nähdä ja lähteä heidän kanssaan johonkin :|

voi kyllä jos lapset on "säännöllisesti" isällään. tai edes tietää koska on sielä. ja kyllähän töistä voi aina toivoa vapaata.

Niin, JOS on... Ainahan sitä voi jossitella...
Mie kyllä pystyn järkkäämään menoja sillälailla että saan lapselle hoitajan kyllä jos tarvetta on, varsinkin jos tiedän siitä tulevasta menosta just vaikka se kuukaus ennakkoon...
Mutta kaikki siihen ei pysty.

No jaa. Kyllä mä ymmärrän sen, että jos kaverille ei ikinä sovi (kun on töitä, lapsenhoitoa, ja vaikka olis vapaatakin niin ei sovi kun ei joko kiinnosta tai haluaa olla miehensä kanssa tai ei oo rahaa) niin tulee sellainen olo että ei väkisin sit.

niin ja noi ajankohdat.. kyllähän sitä toki vois kahville lähteä.. mutta en mä pysty lähtemään kahville 2 aikaan yöllä vaikka vapaalla oltaiskin.. ensinnäkin lastenvahtia on vähän vaikea saada, toisekseen mun pitää jaksaa herätä pojan kanssa aamulla klo.6-7.30 :kieh:

Ei oikeasti kukaan normaali tohon aikaan lähe "kahville". :o En mä ainakaan lähtis. Eikö sun kaverilla oo töitä tai perhettä vai mitä ihmettä se oikein kuvittelee.

Alkuperäinen kirjoittaja temekki vain:
Onhan tuo aika perseestä jos ei voi ikinä mihinkään lähteä esimerkiksi EXTEMPORE.
Mutta joo, mikset laita skidii nukkuu ja lähe jonnekki hengaamaa kavereittes kanssa.
Karua mutta totta on myös se, että jos kavereiden kanssa yhteinen aika vähenee, se ei ainakaan lähennä teitä, voi myös vieraannuttaa jos et ikinä mitään kivaa lähde tekemään.

koska lastensuojelulla sattaa olla jotain sanomista jos jättää 3v yksin kotiin nukkumaan.. :snotty:
se nyt taitaa olla vanhemmuuden ikävä puoli, että noi extempore jutut vähenee radikaalisti...

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
No jaa. Kyllä mä ymmärrän sen, että jos kaverille ei ikinä sovi (kun on töitä, lapsenhoitoa, ja vaikka olis vapaatakin niin ei sovi kun ei joko kiinnosta tai haluaa olla miehensä kanssa tai ei oo rahaa) niin tulee sellainen olo että ei väkisin sit.

Toisaalta sen silti huomaa, onko ne kiireet tekosyitä olla tapaamatta, vai onko ihan oikeasti kiire, mutta yrittää silti miettiä, milloin voisi tavata.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:

no tää on ikäväkyllä vaan totta meillä.. eli siis kyse ei ole siitä ettenkö haluais nähdä, vaan siitä että niitä päiviä ei vaan hirveämmin ole..
jos mulla ja miehellä menee vuorot ristiin niin me tosissaan ollan joka toinen yö töissä.. nähdään siis silloin max muutama tunti päivässä ja silloin poika on yleensä hereillä että se ajankäyttö on aikalailla rajattua..
ja kun toinen meistä on töissä niin toinen on lapsen kanssa kotona.. ja silloin se lähteminen ei oikein onnistu..
toki siis sopisi esim että se tulee meille kahville, mutta sen käsitys sopivasta ajankohdasta on hippasen eri kun mun.. se on yörytmissä ja mä taas pääsääntöisesti olen päivät hereillä paitsi jos menen töihin jolloin olen sen yön hereillä sen päivän lisäksi.. joten kaikenkaikkiaan noita rajoituksia on :/

En usko että kaikki vuorotyötä tekevät yh:t olis erakkoja. Jos tahtoa on, niin kyllä asioita saa järjestettyä. Kahvilla voi käydä vaikka se lapsi mukanakin.

Ethän nyt vaan itse tee asioista itsellesi hankalia? Olet ennenkin puhunut kuinka sun pitää hoitaa ja miehes ei vuorostaan hoida. Mitä jos ajattelisit lastasi muunakin kuin hoitolapsena? Oman mukelonsa kanssa vanhemmat saa kyllä kulkea ja kylästellä ja kahvitella ihan oman mielen mukaan.

Yhteistyössä