T
työahdistus
Vieras
Joudun siirtymään toiseen työpisteeseen, toisen pomon alaisuuteen ja ahdistaa jo valmiiksi. Olen kyseisessä paikassa paljon ollut töissä ja työkaverit on ihan kivoja ja itse työ on samaa mitä tähänkin asti, että sinällänsä ei muutosta, mutta ahdistuksen aiheuttaa lomat. Tähän asti meillä on saanut pyydellä lomia ja lomaa saa helpostikin pienellä varoitusajalla. Yleensä kun kuukauden vuorolistoja tehdään on kyselty, että haluaako tai tarviiko joku jonkun tietyn päivän ja se on onnistunut. No nyt täällä uudessa paikassa, joka on työpisteenä pienempi ja työkavereita vähemmän, ei tällainen onnistu oikein mitenkään. Siellä on tän vuoden lomat merkitty jo valmiiksi ja niitä saa vaihtaa vain toisen työkaverin kanssa päittäin, niitä ei enää muutella. Ärsyttävää sanon minä ja ei ollenkaan motivoivaa.
Mulla on harrastus sellainen, että voisin joskus tarvita just vaikka pe-ma lomaa, niin on maksimissaan pari kertaa vuodessa, joskus ei ollenkaan. Nyt pitäisi suurinpiirtein tietää kaikki menot vuotta etukäteen, että milloin lomaa tartteis ja noita muutaman päivän lomia on vaikea saada.
Mulla on harrastus sellainen, että voisin joskus tarvita just vaikka pe-ma lomaa, niin on maksimissaan pari kertaa vuodessa, joskus ei ollenkaan. Nyt pitäisi suurinpiirtein tietää kaikki menot vuotta etukäteen, että milloin lomaa tartteis ja noita muutaman päivän lomia on vaikea saada.