T
tottumiskysymys
Vieras
50-luvun talossa on sentään tukevat seinät. 70-kuvun talossa seinät ovat kirjaimellisesti pahvia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sen ajan rakennussysteemit ovat olleet susia. Kun on siirrytty oikeista kivitaloista kohti elementtitaloja, niin on tehty aluksi tahattomasti huonoa. Olen asunut vanhassa puukerrostalossakin, joka oli parempi kuin se kammotuspahvikerrostalo.
50-luvun talossa on sentään tukevat seinät. 70-kuvun talossa seinät ovat kirjaimellisesti pahvia.
Ymmärrän. Itselläni on erittäin herkkä kuulo. Oli tuskaa asua 2 vuotta 60-luvun kerrostalo-osakkeessa vain siksi että saa myydä verovapaasti. Mua ei häirinnyt itseni aiheuttamat äänet, koska olen melko hiljaa kotona. Muiden tuottamat äänet (dokailut, kolistelut, riitelyt) äänet sen sijaan sai hulluuden partaalle.
En kyllä keksi muuta ratkaisua kuin poismuutto.
No mua ehkä kuitenkin kaikista eniten tässä häirihtee nyt se musa asia... oon miettiny tosiaan niitä kuulokkeita, mut jos mulla on kans herkkä kuulo, miten mun kuulolle käy jos käytän aina kuulokkeita?? niin kun pitkällä aika välillä... huolestuttaa. On ton kuulon kans ollu muutenki joskus ongelmia... tulee mm. sellanen paineen tunne jompaan kumpaan korvaan aina että ei kunnolla kuule ja sit se lähtee vaan nielasemalla pois!hyi että miten ilkeä tunne.
Mutta miten se poismuutto sit todellisuudessa auttaisi? mistä voin tietää minkälainen äänieristys taas seuraavassa kämpässä olisi!? entä mistä voisin tietää minkälaiset olisi myöskin seuraavat naapurit!? ... tai minkälaisia naapureita voisi joskus tulla heidän tilalleen!?