Ahdistaa. :( neljäs lapsi tulossa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en oikeasti enää jaksais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en oikeasti enää jaksais

Vieras
Nuorin on jo sen ikäinen että pian ois alkanut "vapaampi" elämä ja stetilisaatiojonossakin jo olin. Yllätys vaan kävi ja vaikka toki onnellinen oonkin niin mua ahdistaa niin paljon.
Taas monta vuotta kiinni eikä voi suunnitella mitään mihin ei kuulu lapsia.

Mieskin voi mennä niin kuin haluaa mutta mä oon raskaana, se rajoittaa ja sitten kjn se syntyy. Se vasta rajoittaa se.
Nytkin mies lähtee lyhyelle reissulle ja mulla on sellainen sisäinen raivo että tuntuu että räjähdän.
Ja kun ajattelen tulevia vuosia niin mun sisällä kuristaa niin etten tiedä miten selvitä.

Miten mä selviän???

Jos et oikeasti jaksa, tee abortti.

Ymmärrän kyllä pelkosi, jos jo kolme on.
Itseäni hirvittää jo kahden kanssa jaksaminen välillä.
Raskausaikana en oikein iloinnut tulevasta vauvasta. Mutta kun se syntyi, syttyi äidinrakkaus.

Ei se pahin menoeste ele kuin 2-3 vuotta. Äkkiä se menee ????

Alkuperäinen kirjoittaja en oikeasti enää jaksais;28897210:
Nuorin on jo sen ikäinen että pian ois alkanut "vapaampi" elämä ja stetilisaatiojonossakin jo olin. Yllätys vaan kävi ja vaikka toki onnellinen oonkin niin mua ahdistaa niin paljon.
Taas monta vuotta kiinni eikä voi suunnitella mitään mihin ei kuulu lapsia.

Mieskin voi mennä niin kuin haluaa mutta mä oon raskaana, se rajoittaa ja sitten kjn se syntyy. Se vasta rajoittaa se.
Nytkin mies lähtee lyhyelle reissulle ja mulla on sellainen sisäinen raivo että tuntuu että räjähdän.
Ja kun ajattelen tulevia vuosia niin mun sisällä kuristaa niin etten tiedä miten selvitä.

Miten mä selviän???

Miksi rajoittaa mene reissuille, jos se on asia jonka haluat tehdä. Miksi raskaus/lapsi estää sen? Miksi lapsi ei voi kuulua normaaliin elämään? Puuttuuko teiltä hoitopaikka vai miksi ei voi suunitella mitään ilman lapsia? Voihan miehesikin hoitaa vauvaa niin pääset menemään, vaikka mihin sitä niin hirveesti haluaa minne ei voi lasta mukaan ottaa.
Selviät ihan loistavasti, kun et liikaa pähkäile, vaan elät ja nautit lapsen kanssa.

Yhteistyössä