E
eieieie
Vieras
Ahdistaa, pelottaa, vituttaa, tuntuu kamalalta... Meillä on huomenna muutto ja musta tuntuu, että en selviä tästä millään!!! Siis nyt asutaan miehen asunnossa ja huomenna muutto omakotitaloon. Mä en kestä. Melkein sain jo paniikkikohtauksen äsken, mutta se onneks meni ohi. Nyt en tiedä enään,että mitä teen. Mieli tekis kerätä kamat ja juosta ovesta pihalle helvetin lujaa, mutta kun ne kamat on jo muuttolaatikoissa kaikkien ton ukon kamojen kanssa enkä niitä voi purkaa. Tekis mieli josta niiiiiin lujaa pois. En mä pysty tähän, vaikka kuinka kuvittelin. Nyt se iski todellisuutena, koska muutto huomenna.
Rakastan tota miestä, mut en mä pysty tähän!!!!! En saa unta kun ahdistaa niin paljon ja pelottaa!!! Kuuntelen Jipun ja Samuli Edelmanin - Jos sä tahdot niin biisiä, jos se vaikka vähän antais rohkeutta. Mutta turhaa tuntuu oleva.
Rakastan tota miestä, mut en mä pysty tähän!!!!! En saa unta kun ahdistaa niin paljon ja pelottaa!!! Kuuntelen Jipun ja Samuli Edelmanin - Jos sä tahdot niin biisiä, jos se vaikka vähän antais rohkeutta. Mutta turhaa tuntuu oleva.