AHDISTAA!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ahdistunut äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ahdistunut äiti

Vieras
Eipä ole ketään jonka kanssa puhua joten kirjotan tänne josko tulis edes vähän parempi olo.
Miehen kans ei jutella asioista. Sitä ei taida juurikaan kiinnostaa. Välistä musta tuntuu, että haluaisin muuttaa lasten kans pois edes hetkeksi aikaa, mutta miten pärjäisin kolmen alle kouluikäisen lapsen kanssa.
No eipä varmaan paljon eroaisi nykyiseen tilanteeseen. Yleensä hoidan lapset yksin ja yritän jaksaa pitää kotia siistinä.
Olen erittäin väsynyt. Muutaman kuukauden ikäinen vauva valvottaa öisin ja päivisin en voi nukkua kun kaksi muuta lasta ei nuku enää päikkäreitä. Mies tulee töistä kotia niin syö ja painuu sohvalle nuokkumaan.
Teen myös siivoustöitä pimeänä, että saisin elätettyä perhettä.
Ahdistaa niin pirusti, että kohta pää hajoaa.
Tiedän että mulla on vain yksi elämä elettävänä, mutta ei se vain ole niin helppoa muuttaa omaa elämää.
Kiitos että sain purkaa pahaa oloani.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Teet siis pimeitä duuneja? Etkö ollenkaan häpeä pimittää yhteiskunnalle kuuluvia veroja?

haistappa sinä pas...

:laugh:

Taitaa nykyämmät vaan tehdä pimeitä duuneja ja pummata sossusta rahaa. Ei mikään ihme jos maamme talous alkaa olemaan kuralla

Teet siis pimeitä duuneja? Etkö ollenkaan häpeä pimittää yhteiskunnalle kuuluvia veroja?

haistappa sinä pas...

Taitaa nykyämmät vaan tehdä pimeitä duuneja ja pummata sossusta rahaa. Ei mikään ihme jos maamme talous alkaa olemaan kuralla

no mun miehen tulot on sitä luokkaa et mun ei tarvia tehä töitä ollenkaan.Mietin tuon apn tilanteen tilannekohtaisesti...aika raskasta varmaan olla pienituloinen :)

Mäkin teen mykkänä ihan hyvällä omatunnolla. On noita pahempiakin rikoksia:)
Teen myös vapaa-aikana vapaaehtoistyötä vanhuksien ja lasten kanssa.

Keinot on monet sano eukko ku kissalla pöytää pyyhki:)))

haistappa sinä pas...

VAIN JA AINOASTAAN NÄMÄ ÄIDIT! Osoitan syyllistävällä sormella!

haistappa sinä pas...

Hienoa että ovat ämmät viisastuneet:) Lapsen kasvatus kotona on niin aliarvostettua että kai se nyt jostain on raha saatava:) Valtio ei siitä montaa neuroa maksa. Voin lopettaa pimeät työt mikäli saan kohtuullisen korvauksen lastenhoidosta:D

Kurjaa että parisuhde ei ole enää se mistä saisitte voimia.
Uskon että molemmat voisitte paremmin jos vain saisitte puheyhteyden. Lähtisikö miehes mukaan keskutelemaan jonkun kanssa suhteestanne?
Oletko kysynyt haluaako hän pitää perheensä?

Tiedän tuon tunteen kun on väsynyt...Meillä mies oli viimeisen lapsen kanssa kaikki yöt, sanoi että hän osallistuu niin että saan nukuttua yöt kun joudun lasten kanssa olemaan päivät.
Enkä olisi päiväunia saanut nukuttua.
Hän sanoi ettei hänen työnsä ole sen raskaampaa kuin minun että yhtälailla minä uneni tarvitsen.
Mies sanoi että "tekee yövuoroja" niin kauan kun jaksaa...Poika täytti 1 v ja me muutettiin samaan makkariin!
Oli kyllä ihanaa kun sai olla vauvan kanssa ilman univelkoja.

Mutta meni ot.
Mä neuvoisin että miehes ottais viikonlopusta ees yhden yön pienimmän kanssa, saisit nukuttua.
Miks hänen pitäis saada viikonloppunakin nukkua rauhassa, sinäkin tarvitset unesi.

Tuo auttais univajeeseen...
Mutta parisuhteen saatte toimimaan vain ja ainoastaan te.
Ja puhumalla...
:hug:

Ja minähän en mikään sosiaalipummi ole!!
Ja pimiä duuni on mulla sitä, että autan siskoani hänen työssä ja hän maksaa mulle palkkaa. Tästä ei maamme talous kuralle mene.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja minähän en mikään sosiaalipummi ole!!
Ja pimiä duuni on mulla sitä, että autan siskoani hänen työssä ja hän maksaa mulle palkkaa. Tästä ei maamme talous kuralle mene.

Tiedätkö, että sinä ja työnantajasiskosi syyllistytte rikolliseen toimintaan

Yhteistyössä