Ahdistava suku...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aapee.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aapee.

Vieras
Isäni puoleinen suku on ahdistava, joka kerta kun pitäisi kokoontua yhteen en halua mennä paikalle. Koko ajan arvostellaan ym. Raskaudesta jäi 6kg ja mummini joka kerta muistuttaa miten lihava olen. Vaikken edes ole BMI:n mukaan ylipainoinen.

Tänään oli lapsen syntymäpäiväjuhlat, en jaksanut olla vieraiden seurassa vaan keksin koko ajan jotain muuta touhua. Ja harmittaa myös se että olin kertonut vieraille, että jos haluavat antaa lahjan niin antavat sitten rahana lapsen säästötilille, koska yhtään kirjaa, lelua tai tavaraa ei tarvita lisää. Mutta silti tuli taas kolme kassillista leluja heiltä. Ja jo kolmen vuoden ajan olen sanonut että pistävät säästötilille.

En koskaan keksi mitään puhuttavaa kun aina pitäisi haukkua ja sääliä muita. Ja jälleen kerran minusta löytyi huomautettavaa, sanoin olevani väsynyt mitä olenkin, ja sukulaiset sanoivat että "mitäs olet taas raskaana, toivottavasti et liho yhtä paljon kuin viimeksi, muuten väsyt vielä enemmän". Ilmapiiri on aina niin tunkkainen, että itken joka kerta kun vieraat lähtevät. En haluisi olla enää missään tekemisissä näiden ihmisten kanssa..

Anteeksi valitus, mutta olen taas ihan loppu.

Isäni puoleinen suku on ahdistava, joka kerta kun pitäisi kokoontua yhteen en halua mennä paikalle. Koko ajan arvostellaan ym. Raskaudesta jäi 6kg ja mummini joka kerta muistuttaa miten lihava olen. Vaikken edes ole BMI:n mukaan ylipainoinen.

Tänään oli lapsen syntymäpäiväjuhlat, en jaksanut olla vieraiden seurassa vaan keksin koko ajan jotain muuta touhua. Ja harmittaa myös se että olin kertonut vieraille, että jos haluavat antaa lahjan niin antavat sitten rahana lapsen säästötilille, koska yhtään kirjaa, lelua tai tavaraa ei tarvita lisää. Mutta silti tuli taas kolme kassillista leluja heiltä. Ja jo kolmen vuoden ajan olen sanonut että pistävät säästötilille.

En koskaan keksi mitään puhuttavaa kun aina pitäisi haukkua ja sääliä muita. Ja jälleen kerran minusta löytyi huomautettavaa, sanoin olevani väsynyt mitä olenkin, ja sukulaiset sanoivat että "mitäs olet taas raskaana, toivottavasti et liho yhtä paljon kuin viimeksi, muuten väsyt vielä enemmän". Ilmapiiri on aina niin tunkkainen, että itken joka kerta kun vieraat lähtevät. En haluisi olla enää missään tekemisissä näiden ihmisten kanssa..

Anteeksi valitus, mutta olen taas ihan loppu.

sulla on todella rasittava suku anteeksi vain

suku on pahin. Ymmärrän kirjoituksesi muuten, mutta minusta lapselle pitää olla muutakin lahjaksi kuin rahaa ja onhan se tosi hyvä, että muistavat lastanne.

Joo tietysti on kiva, että tulee muutakin kivaa lahjaa millä lapsi saa leikkiäkin. Niitä kuitenkin tulee taas muultakin suvulta paljon, olisi kiva jos osa edes menisi säästöön. Eikä se niin hirveä asia ole, mutta pienestä asunnosta tavarat tursuaa.

Ja kaikki alkaa ärsyttää pikkuhiljaa..

sanopas seuraavaksi, että vahtikaapas vaan ihan omaa painoanne, kiitos! Miten ihmiset alistuu moiseen. Minä olen hyvin lihava, mutta jaksan nauraa painolleni ja kyllä siitä esim. mummoni usein huomauttaa. sanon hänelle ihan suoraa, että itse kiloni kannan ja jospas keskityt ihan omaan painoosi :)

Nyt kun olen rv 38+ niin kun vauva syntyy niin lähtee kilot ja jos joku sitten jaksaa kettuilla niin sanon kyllä suorat sanat.

Ahdistaa kyllä todella paljon, jotenkin kuitenkin tuntuu, etten voi olla tapaamatta heitä vaikka tapaamisten jälkeen olenkin henkisesti niin lytyssä ja lopussa kun vaan voin olla.

[QUOTE="Lissu";23644037]sanopas seuraavaksi, että vahtikaapas vaan ihan omaa painoanne, kiitos! Miten ihmiset alistuu moiseen. Minä olen hyvin lihava, mutta jaksan nauraa painolleni ja kyllä siitä esim. mummoni usein huomauttaa. sanon hänelle ihan suoraa, että itse kiloni kannan ja jospas keskityt ihan omaan painoosi :)

Nyt kun olen rv 38+ niin kun vauva syntyy niin lähtee kilot ja jos joku sitten jaksaa kettuilla niin sanon kyllä suorat sanat.[/QUOTE]

Mulla kerty ekasta lapsesta ihan hirveesti kiloja ja sillon ne kommentit tavallaan ymmärsin, tiedostinhan itsekin olevani lihava, mutta nyt kun en edes ole lihava. Mut se taitaa olla ihan sama mitä tekee niin se on väärin. :(

Silloin kun eka lapseni syntyi, mummini toi valokuvia itsestään raskauksien jälkeen ja esitteli miten minunkin pitäisi olla yhtä kaunis kuin hän oli silloin nuorena.

Yhteistyössä