Ahdistus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hajoan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hajoan

Vieras
Tämä on kai sitten jotain raskausajan masennusta tjs. kun en saa iltaisin unta ja aamuisin heräilen viiden aikaan ahdistavien olotilojen takia. Pelkään että esikoiselle tapahtuu jotain, näinä ahdistushetkinä olen siitä ihan varma.

Päivisin olo on enimmäkseen okei ja yölliset pelot tuntuvat oudoilta.

Olen nytkin itkenyt viimeiset kolme tuntia miettien miten voin elää sen jälkeen kun esikoinen on kuollut jossain onnettomuudessa. Tämä on hirveää.

Nuo uutiset kadonneista lapsista ja muut kamaluudet eivät tietenkään taas paranna asiaa millään lailla..

Onko muilla ollut tällaista? Oon siis muutenkin aika neuroottinen mutta en nyt mitenkään tällainen normaalisti..

Yritä nukkua, se on tärkeää sekä itsesi että syntyvän lapsesi kannalta. Tulevia asioita on turha murehtia. Ikävät asiat tapahtuvat jos ne ovat tapahtuakseen, eivätkä usein selviä jälkikäteenkään lainkaan.
Tsemppiä ja jaksamista terv. paljon kokenut

Alkuperäinen kirjoittaja Hajoan:
Tämä on kai sitten jotain raskausajan masennusta tjs. kun en saa iltaisin unta ja aamuisin heräilen viiden aikaan ahdistavien olotilojen takia. Pelkään että esikoiselle tapahtuu jotain, näinä ahdistushetkinä olen siitä ihan varma.

Päivisin olo on enimmäkseen okei ja yölliset pelot tuntuvat oudoilta.

Olen nytkin itkenyt viimeiset kolme tuntia miettien miten voin elää sen jälkeen kun esikoinen on kuollut jossain onnettomuudessa. Tämä on hirveää.

Nuo uutiset kadonneista lapsista ja muut kamaluudet eivät tietenkään taas paranna asiaa millään lailla..

Onko muilla ollut tällaista? Oon siis muutenkin aika neuroottinen mutta en nyt mitenkään tällainen normaalisti..
No just mietin, että varsinkin nyt kun oon taas raskaana, täytyy noiden uutisten lukeminen lopettaa.
Ahdistun herkästi ja olen esikoisen syntymästä asti yrittänyt opetella elämään tässä hetkessä, nauttimaan siitä, että juuri nyt kaikki on hyvin. Silti ajatus lähtee usein harhailemaan tuonne pelkojen viidakoihin.

Yhteistyössä