oon tehny aika källin tempun...tilasin aikamoisen lämärin suklaata (2kg
) tuossa joku aika sitten kun olin hiema alla päin.. no en mä enää ole alla päin, mutta hain tänään postista ne suklaat ja nyt sit mietinki että oonko vaan hiljaa ku susi kukassa ja pakkaan joillekki joulu lahjaks...vai napsinko sieltä itekseen, vaivihkaa... vai kerronko niinku asia on ja jaan koko perheelle ne suklaat??? tai, enhä mä niitä kaikkia VOI syödä yksin, kun on muutenki tuota ylimäärästä... :/ :ashamed: