ähh, miten mä kerron tän miehelle, vai kerronko ollenkaan???

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
oon tehny aika källin tempun...tilasin aikamoisen lämärin suklaata (2kg :o ) tuossa joku aika sitten kun olin hiema alla päin.. no en mä enää ole alla päin, mutta hain tänään postista ne suklaat ja nyt sit mietinki että oonko vaan hiljaa ku susi kukassa ja pakkaan joillekki joulu lahjaks...vai napsinko sieltä itekseen, vaivihkaa... vai kerronko niinku asia on ja jaan koko perheelle ne suklaat??? tai, enhä mä niitä kaikkia VOI syödä yksin, kun on muutenki tuota ylimäärästä... :/ :ashamed:
 
syöt tietenki ne pois, ennenkuin muut tulee kotiin ja poltat kääreet saunan pesässä, niin et jää edes kiinni, eikä tarvii selitellä mitään, niin mää aina teen ja joo, on mullakin vähän ylimääräistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja no höh:
syöt tietenki ne pois, ennenkuin muut tulee kotiin ja poltat kääreet saunan pesässä, niin et jää edes kiinni, eikä tarvii selitellä mitään, niin mää aina teen ja joo, on mullakin vähän ylimääräistä.

Tämä vastaus on ihana, mutta jos minä söisin kaks kiloa suklaata ennen kuin mies tulisi kotiin, olisin NIIN sairas, että isäntä vaatisi selitystä ja varmaan lääkärikin. Tuskissani saattaisin paljastaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiedonhaluinen:
No joko se ap tänään kertoo MISTÄ ne suklaat on tilattu? Ja millasta suklaata? :D




ei se voi. se istuu piinapenkissä kun mies kuulustelee sitä. tyyliin mistä ne suklaat tuli?? ja sitten rangaistuksena sen vaimon pitää syödä ne kaikki siinä miehen edessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
oon tehny aika källin tempun...tilasin aikamoisen lämärin suklaata (2kg :o ) tuossa joku aika sitten kun olin hiema alla päin.. no en mä enää ole alla päin, mutta hain tänään postista ne suklaat ja nyt sit mietinki että oonko vaan hiljaa ku susi kukassa ja pakkaan joillekki joulu lahjaks...vai napsinko sieltä itekseen, vaivihkaa... vai kerronko niinku asia on ja jaan koko perheelle ne suklaat??? tai, enhä mä niitä kaikkia VOI syödä yksin, kun on muutenki tuota ylimäärästä... :/ :ashamed:

Kuules... tuo mulle osa nii autan niitten tuhoamisessa. Ku ethän sie VOI syyä kaikkea yksin ;) :whistle:
 
Hmmmm......Nammmmmm, osa omaan suuhun ja osa joulupakettiin! =)

konvehdit.jpg

 
Täällä haaparannalla on 2kg.n suklaa levyjä myytävänä ja vielä mmmmmm maraboun maitosuklaata, mutta luulen että siellä on sisällä niitä normaalin kokosia levyjä, paketista päätellen ja sitten on vielä daimia kahenkilon paketteja. Kyllä vaan himoituttais kävästä hakemassa mutta ei anna kilot periksi byhäääääääääääää.
 

Yhteistyössä