Ahistaako muita rintsikat???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)))
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:)))

Vieras
Voi että olis ihana kulkee koko ajan ilman rintsikoita. Kiristää, ahistaa, ketuttaa pitää koko ajan rintsikoita ja päivän paras hetki onkin se, kun saa heittää ne päältä pois.

Kohtalotovereita? :D

miksi ette laita kotiliivejä? mulla ainakin on kotona kaarituettomat urheiluliivit/toppi, otan heti rintsikat pois kun tiedän,. etten enään lähde mihinkään kotoa. mulla siis rintojen koko 75D joten ilman liivejä on paha olla

Mummon_tissit.jpg

miksi ette laita kotiliivejä? mulla ainakin on kotona kaarituettomat urheiluliivit/toppi, otan heti rintsikat pois kun tiedän,. etten enään lähde mihinkään kotoa. mulla siis rintojen koko 75D joten ilman liivejä on paha olla

en ole vielä löytänyt mistään edullisesti urheiluliivejä omaa kokoani (80F), joten olen sitten kotona ilman mitään liivejä. :) heti heitän aina liivit pois kun kotiin tulen, eli olen suurimman osan päivästä ilman.

Mulla on 80J ja voin kertoa, että kyllä ahdistaa. Heti kun kotiin pääsen heitän liivit pois usein jo eteisessä, vaikka tissit sitten roikkuukin ja hyllyvät puolelta toiselle. On saa liivejä tavallisista liikkeistä, joten ihan erikoisliikkeissä on sovitettu ja ostettu hyviä liivejä, mutta vaikka ne ei painaisi, niin aina jostain kutittaa ja olo ei ole mukava. Olis ihanaa, kun olisi niin pienet tissit, että voisi olla aina ilman liivejä...

ahdistaa sekä rintsikoilla että ilmankin.

rintsikat istuu huonosti ja ilman rinnat roikkuu inhottavasti vaikka mulla ei isot ole.

sehän oliski jotain ku löytäis oikean kokoiset mutta ku ei...

koon puolesta en ole tarvinnut liivejä kuin imetysaikana. Ja joo ahistaa, heti kun tuun kotiin töistä lähtee liivit vekka. Muutenkin suosin kaarituettomia ja pehmeitä toppeja.

Yhteistyössä