Ahkeruudesta ei ole kuin haittaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
miksen minä ikinä opi! Pienenä jo harmitti suuresti kun tunnollisena perkasin hernemaata kun äiti käski, sisko meni aina kaverien kanssa uimaan vaikka sitäkin käskettiin ja sen herneet oli loppukesällä komeemmat ja paremmat.. No nyt mä jo ajoissa siivosin koko kämpän, laatikot, kaapit, ullakon, varastot, pesin ikkunat, pesin saunan, pyyhin kaikki pölyt ihan kaiken (paitsi mattoja en pessyt) ja siivosin pihan ja istutin paljon kukkia.. No hyvä minä ja kiva, mutta eilen ensinnäkin nuohooja lähetti lapun että tulee vielä ennen juhannusta nuohoamaan (aargh, mä siis pesen ja pyyhin uudestaan) ja sitten iskee raekuuro ja ukkonen joka repii kukkia oikeen kivasti, vaikka kaiken pelastettavan kyllä raahasin sisälle ja kastuin litimäräksi! Samperi!

Ei kuule ole mitään haittaa tuosta ahkeruudesta (siis sinun ahkeruudesta), katsos me laiskat ihan hengästytään, kun tuota listaa luetaan. Ja kun hengästyttää niin sehän on melkein kuin olisi itsekin jotain tehnyt.... :whistle: Lisäksi tuosta voi opetella listaa, että mitä kaikkea voi kotona tehdä. Voi sitten kanssapuheissa niillä brassailla ja saada ahkeran ihmisen maineen. =)

mä oon kakspäivää siivonnu kotona, mutta turhaan, koska ainoo mitä miehen piti tehdä oli imuroida, mut eihän se sitä tehny (oli kuulemma siistin näköstä, nii ei hän viihtiny)