Ai, ei toi äijä taida mun pyyntöä ja sanaa kunnioittaakkaan yhtään :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Lähti kaverille tosta vaan vaikka mä sanoin että ei tähän aikaan enää ku esikoinenki menee nukkumaan just kuhan syö ensin.
Meillä oli tosiaan siis ruoka valmiina pöydässä, laitoin oikeen nätiksi ja sit tää kaveri soittaa ja sinne se häipy, kysy kyllä että sopiiko ja mä sanoin että ei sovi, ei tänään kun muutenkin ollut hälinää koko päivän.
Kiitos vaan rakas äijä ku olet ääliö :ashamed: Mulla on vielä tän huipuks menkat ni itkemiseksi meni touhu. Korjasin kaikki ruoat pois pöydältä ja oman ruokani jonka siis sain jo lautaselle asti, laitoin folioon kun jostain syystä meni ruoka halu.
Ja kiukkusena lämäytin myös luurini kiinni :ashamed: Olkoon siellä sitten vaikka tuomiopäivään asti!! |O Puolessa tunnissa lupas tulla takas mutta tuskin tulee ku huomas että suutuin vaikka koitin olla kovasti tiuskimasta..... |O

Kiitos kun sain purkautua.!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:hug:

Meillä tosin ei kielletä toista lähtemästä jos itse ei ole oksuämpärin kanssa reporankana vessan lattialla, mutta se ei sua nyt lohduta.

No, en mä normaalisti ois kieltänykkään mutta kun tosiaan ois se voinut asian toisinkin hoitaa jos on ruoka lämpimänä pöydässä ja lapsen nukkumaan meno just nyt kohta edessä. Olis vaikka sitten niitten jälkeen mennyt jos olis ihan pakko mut tää on mun mielest törkeetä :ashamed:

:hug:

Meillä tosin ei kielletä toista lähtemästä jos itse ei ole oksuämpärin kanssa reporankana vessan lattialla, mutta se ei sua nyt lohduta.

Näinpä meilläkin, en mä voi aikuista ihmistä mennä määräilemään.

Mutta lohtu :hug: tässä sinulle.

Lisään vielä, että meilläkin kysytään, että sopiiko. Jos mä sanon, ettei sovi, niin ei se automaattisesti tarkoita, että isännän pitäisi tehdä kuten sanon. Hän tekee omat päätöksensä oman harkintansa mukaan.

Esititkö sä toiveen tuosta, että söisi ja auttaisi lapsen nukkumaanlaitossa, ja menisi vasta sitten?

Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:
Onko tää se puunkaatajamies?

:D On just se

Öö, mikä puunkaataja? Anteeks uteliaisuuteni ;)

Se kaato sen ainuan puun minkä pyysin jättämään :D Mut oli siinä hyvä puoli että tiesin miksi mun pallo puuni on kuollut siitä vierestä :) Eikä siis haittaa yhtään vaikka kaatu... =)

Esititkö sä toiveen tuosta, että söisi ja auttaisi lapsen nukkumaanlaitossa, ja menisi vasta sitten?

Vai sanoit että mieluummin ei, mies lupasi mennä ja loukkaannuit samaan aikaan oven kolahduksen kanssa?

Miehet ei ole ajatuksenlukijoita eikä ne osaa ajatella sun näkökulmasta jos ei erikseen kaikessa rauhassa selitä niille asiaa otollisessa mielentilassa.

Onko tää se puunkaatajamies?

:D On just se

Öö, mikä puunkaataja? Anteeks uteliaisuuteni ;)

Se kaato sen ainuan puun minkä pyysin jättämään :D Mut oli siinä hyvä puoli että tiesin miksi mun pallo puuni on kuollut siitä vierestä :) Eikä siis haittaa yhtään vaikka kaatu... =)

No ehkä sua ei parin päivän päästä haittaa toi kaverille lähtökään. Et ole kauhean pitkävihainen, sun pitää vähän treenata mykkäkoulua ja mökötystä!

Vai sanoit että mieluummin ei, mies lupasi mennä ja loukkaannuit samaan aikaan oven kolahduksen kanssa?

Miehet ei ole ajatuksenlukijoita eikä ne osaa ajatella sun näkökulmasta jos ei erikseen kaikessa rauhassa selitä niille asiaa otollisessa mielentilassa.

Siis meillä on ihan joka ilta sama homma että yhdessä syödään ja lapselle sanotaan hyvät yöt yhdessä. Näin ollut kolme vuotta ja kyllä se sen tietää ja sanoin että kun on tuon lapsenkin nukkumaan meno aika ja näki kyllä kun oli pöydän pistänyt ja huutanut syömäänkin...

Ja noi ollaan yhdessä sovittu ja lapsellekkin totutettu rutiini...

Ok, sit eri asia

Pistä se tiskaamaan ja ripitä siinä samalla! Kysy että mahtoiko ajatella miltä susta tuntuu ja odota vastausta.

Mä luulen että se riittää ku olen sen pöydän tyhjentänyt. Siitä se tietää että olen helvetin loukkaantunut ja se ku en puhu sille mitään. Ei mun kannata ku siitä tulee tappelu ja kiivas sanan vaihto... Siis minä kiukkuan ja se vastailee vaan "aha", "mmhm" ja "jaajaa" Ja sekös mua ketuttaa! |O
Tai sitten sanoo "no, enhän ollut kauaa ja eihän se nyt paha ollu vaikka kävinkin tuolla" |O

Ja noi ollaan yhdessä sovittu ja lapsellekkin totutettu rutiini...

Minusta taas olisi ihan hyvä jo alkaa opettamaan lapselle, että siinä ei molempien vanhempien tarvitse välttämättä olla paikalla ja silti homma sujuu.

Voi tulla pakottava tilanne, että näin käy ja silloin se ei ole lapsellekaan niin outoa.

Mietin vaan, että ettekö ole kolmeen vuoteen ollut yhtään missään ilta-aikaan.

Yhteistyössä