Ai että mua ärsytti tänään ravintolassa...

Katherine Wheel

Aktiivinen jäsen
27.01.2005
17 604
0
36
Olin tänään ravinotalassa syömässä, ei missään kauheen hienossa, ihan tavallisessa. Ja voi jumankauta, suoraan mua vastapäätä istu äijä, joka söi koko ajan suu auki, mä jouduin tuijottamaan sen ällöä levällään olevaa leipäläpeä koko ajan ku oisin halunnu keskittyä ruokaani! Selän taakse tuli istumaan kaks naista, ja voi jeesus miten tyhmiä juttuja niillä oli. Mä jouduin siis ihan koko ajan kuuntelemaan niitä, eikä se ees ollu mitenkään helppoa ku siellä ravintolassa oli aika hälinää enkä meinannu millään kuulla. Kaiken lisäks sillä toisella oli ihan hirvee nauru. Viereiseen pöytään tuli nuori pari, se muija söi ranskalaistensa kanssa ketsuppia, ja mä en voi sietää ketsuppia. Se kundi käytti samaa partavettä ku exä, ja mulle tuli kauhee vitutus ku muistin siitä hajusta exän...

Oisivat nääki ihmiset vähän ajatelleet muita ihmisiä ja jääneet vaikka kotiin, tai tulleet sinne eri aikaan ku minä. Luojan kiitos sinne ei tullu mitään viitosiaan imettävää äitiä, joka ois leväyttäny tissinsä varmaan mun lautaselle!!!

:whistle: :D

Yhteistyössä