Ai että mulla on sitten "ihana" anoppi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heidi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä ihmettelen kyllä sitäkin, että vaikka ap TIETÄISI että hän ei hanki enää lisää lapsia niin mikä pakko hänen olisi tavaroitaan lainailla kellekään. Olkoon kuinka vaan sukua. Ei ne vauvakamat mitään yleistä omaisuutta ole, että yksi ostaa ne uutena ja sitten muut saa ilmanmuuta käyttää niitä ilmaiseksi sen jälkeen.

Minä en lainaisi vaikka tietäisin ettei itsellekään käyttöä ole. Myisin tai pitäisin itselläni.

Minä epäilen miehen veljellä viiraavan pahasti. Minä ainakin olisin kysynyt voisiko joitain saada lainaan, silloin kynnys antaa olisi pienempi. Nyt kun ollaan vaan tulossa lupaa kysymättä tulossa hakemaan niin johan tuossa niskakarvat nousee pystyyn. Minäkään en lainaisi tässä tapauksessa.

mä oon sillä kannalla että minä en lainaa mitää kellekään... Miksi lainaisin? jos mulla ei ole niille tavaroille käyttöä niin ne voi samantien myydä ja ei tarvi murehtia missä kunnossa ne tavarat tulee takaisin...

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
En minäkään lainaisi. Ihan vain koska tietää että tarvetta onkin itselle. Ja entä jos tavaroille sattuu jotain. Ajavat kolarin kun kaukalo on kyydissä, vaunuille voi sattua jotain.

Pinnistä varsinkaan suostuisi lainaamaan kerran on noinkin paljon tunnearvoa.

Sanotte suoraan että ei käy. Annatte sitten vaikka jos haluatte auttaa niin jotain sellaisia vauvatavaroita heille joille tiedätte ettei teillä ole käyttöä. Hyvä tapa päästä ylimääräisestä eroon ;)

jos ajavat kolarin, niin kaukalon kunto tuskin on suurin huoli...

Uusimmat

Yhteistyössä