V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Edellä oleva vieras - ulkonäöllisiä kyllä, mutta meikkaaminen ja pukeutuminen ei liity terveyteen mitenkään. Se, laittaako päälleen punaisen vai sinisen paidan, ei ole oleellista siinä millään tavalla ja niitä voi vaihdella. Sen sijaan kun ylipainoa tulee, se on ja pysyy, eikä sitä päätetä aamuisin että tänään olen ylipainoinen ja huomenna en - kyse on elämäntavasta, toisin kuin pukeutumisessa.
Mä tajuan sun pointin, luulisin
Mutten siltikään ymmärrä uhkavaatimuksien esittämistä: laihdu, tai jätän sinut. Ei sellainen kuulu normaaliin parisuhteeseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:niin mutta suututteko te niin pienestä jos mies sanoisi teille että pitäisi vähän laihduttaa?
ei se 10kg ole vielä paljon,mutta sitähän tulee lisää jos jatkaa samanlaisilla elintavoilla.
Alkuperäinen kirjoittaja ss:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:niin mutta suututteko te niin pienestä jos mies sanoisi teille että pitäisi vähän laihduttaa?
ei se 10kg ole vielä paljon,mutta sitähän tulee lisää jos jatkaa samanlaisilla elintavoilla.
Luitko sä sen ketjun? Mies uhkasi lähteä jos nainen ei laihduta.
Alkuperäinen kirjoittaja :):Olen 168/50. Minulle ei noin vain huomautella painostani.
Luin tätä ketjua ja oikein miettimällä mietin, mitä itse oikeasti tekisin.
Minulla on miesystävä jolla on hieman mahakumpua. Ei se minuakaan haittaa, koska vaikka olen hoikka, on synnytysten jälkeen jäänyt mahaa, näkyy veltostuneena mahakumpuna.
Mutta, jos miehellä oikeasti olisi hieman tuota painoa ylimääräistä, kysyisin häneltä, alkaisimmeko yhdessä lenkkeilemään jne jne.
Mutta, jos olisi niin, että mies vaan mässäisi sipsejä, joisi olutta ja oikeasti tilanne näyttää siltä, et nyt alkaa tulemaan elopainoo, antaisin itsekin uhkavaatimuksen.
Mutta kyllä siihen aika paljon vaadittaisiin, jotta tuollaisen uhkan antaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja berttis:Mun rakas mieheni on lihonut 9 avioliittovuoden aikana noin 20kg ja ne on kaikki ylipainoa. MUTTA: me rakastetaan toisiamme enkä ole rakastunut hänen puntarin lukemaan 9 vuotta sitten vaan häneen ihmisenä. Ja ei tulisi mieleenkään sanoa että jos noi läskit ei lähde niin minä lähden. Hän on mulle rakas läskeineenkin, ei ne häntä ole muuten ihmisenä muuttanut.
Ja tuntuis kyllä aika kauheelle, jos ei voi hyväksyä toista jos ulkonäkö muuttuu. Entäs toisessa ketjussa olevat raskausarvet, eikö nekin sitten ole syy jättää? Sekin on miehen "pettämistä", ei pidä sitä ulkomuotoa mikä ollut suhteen alussa. Tai jos kohtaa jonkun onnettomuuden joka muuttaa ulkonäköä. Pihalle rakas ja uusi "täydellinen" vartalo tilalle? Sama kaikelle muulle, mitä siinä rakkaassa on????
Musta tuntuu, että te joiden mielestä toisen 10kg ylipaino on syy uhata erolla ja erota, ette oikeesti ole koskaan puolisoanne rakastaneetkaan. Ja siksi säälin teitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:]
Ja höpönlöpön taas lääkitysten kanssa, Suomessa ylipainoisten määrä kasvaa vaikka varmasti yli 90% ei käytä mitään lääkityksiä, joten vähemmistöjen lihomisia nyt on jälleen kerran turha vetää tähän aiheeseen. Pysytään niissä 90%![]()
Alkuperäinen kirjoittaja berttis:Musta tuntuu, että te joiden mielestä toisen 10kg ylipaino on syy uhata erolla ja erota, ette oikeesti ole koskaan puolisoanne rakastaneetkaan. Ja siksi säälin teitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Säälittävä veto tuo "pinnallisuus" kun ylipainossa ei ole kyse pelkästä ulkonäöstä.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:"Joops" en tiedäkään mistä vastaantulijan ylipaino johtuu, eikä minua sen enempää kiinnostakaan. Tiedän, että suurimmalla osalla se johtuu elintavoista ja kyllä se melko pian selviääkin, enkä koe mitään menettäväni etten ylipainoisista miehistä kiinnostu.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Kyllä monet mammat suuttuisi jos mies edes vihjaisi painosta![]()
Juu,voitte mennä kysymään mieheltänne asiaa,muttei ne uskalla teille mitään sanoa asiaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Alkuperäinen kirjoittaja ss:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:niin mutta suututteko te niin pienestä jos mies sanoisi teille että pitäisi vähän laihduttaa?
Luitko sä sen ketjun? Mies uhkasi lähteä jos nainen ei laihduta.
Mutta nainen kertoi vain osatotuuden tarinastaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Minä olen heittänyt muijan pihalle ylipainon takia. Hoikasta naisesta turpos armoton läski. Ei vaan kestänyt katsella semmosta "ympäristörikosta"
Nykyinen naiseni on 166/56![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:...jos mun mies esittäisi tollasen uhkavaatimuksen että laihdu tai jätän sinut, niin sitten joutaa mun puolestani kyllä mennäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja BKM:...jos mun mies esittäisi tollasen uhkavaatimuksen että laihdu tai jätän sinut, niin sitten joutaa mun puolestani kyllä mennäkin.
mutta onko paljon eroa siihenkään, jos esim. nainen esittää vaatimuksen "raitistu tai joudat mennä..."