Ai järkytys mikä kurkkukipu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millipilli

Vieras
Pari päivää ollut kurkku vähän "karhea" ja sellainen olo muutenkin että tulossa kipeäksi varmaankin... nyt sitten iski ihan järkyttävä kurkkukipu. Puhuminenkin sattuu... saa nähdä tuleeko aamulla muuta ku pihinää

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla oli kans ja kesti yli viikon...hirveetä!

Oliko sulla muuta ku kurkkukipu? Kuumetta?

Mulla vähän on nokka tukossa ja yskää vähän. Toivottavasti mitään kuumetta ei nosta kun oon vielä viikon pojan kanssa kaksin ja ens viikolla pari pakollista koulupäivää

Mulla oli niin kauhea kurkkukipu, että piti käydä lääkärissä hakemassa kunnon särkylääkkeitä. Keskellä yötäkin heräsin siihen kipuun. Nyt kipu on lieventynyt ja siirtynyt alemman kurkkuun; enää sattuu vain aamuisin. Pari viikkoa on nyt kestänyt.

joltain sain vinkin, että saattaa olla adenovirus. Ei kai siihen muu auta kuin äänen lepuuttaminen ja aika. Oon edelleen aivan käheä. Lämpöä tosin ei oo ollu kuin juuri ja juuri 37 (kainalosta).

Sama tauti ku mulla oli, samoilla kulmilla asutaan. Toi ihan mieletön kipu kestää 3-6 päivää, sit tulee flunssa mikä ei oo mikään ihan pieni.

Syö valkosipulia nyt kun ei vielä nenä vuoda, se ehkäisee hyvin rään tuloa. Meillä pojalla on just päällä toi, ei 3 päivään syönyt, kova kuume ja nyt koko kroppa näpyillä. Lääkäri sanoi Adeno-virukseksi.

Laita kupillinen kuumaa teetä ja reilusti hunajaa. Sitten 1rkl:llinen rommia/konjakkia tmv. sekaan. Mulla ei auttanu mikään lääke kipuun ja karheuteen. Illala join pari motia ja aamulla oli kipu ja karheus tiessään =)