W
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Joo, noi on sitten karseita tapauksia.
Mä en ymmärrä miksi ei kielletä??!! Ihania kullannuppuja muutaman vuoden päästä.. :saint:
Vai onko siinä sitten tosiaan se ajatus että ajan kanssa oppivat, muka? :/
Kato kun 2v on niin pieni ettei se ymmärrä. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Wide:Kyllä minäkin kuria pidän lapsille mutta en kyllä todellakaan laita 2v. arestiin.
Alkuperäinen kirjoittaja navettapiirin kikkakokkare:no etkös sä toiminut ihan oikein,kun ei puhetta uskonut, niin menit ja hajit pois, niinhän sitä pitää tehdä, kyllä ne kohta sitten alkaa uskomaan puhettakin, kun näkevät, että jos ei puhe auta, niin teot sittenAlkuperäinen kirjoittaja Huh:Mä olin otsikon luettuani varma, että siellä kirjoittelee naapuripihan täti... Mun hedelmä nimittäin karkas multa tänään naapuri rivitalon erään asunnon ulko-ovelle ja nauroi vaan kun komensin :headwall: jouduin hakeen sen pois.
Ja mä kuitenki yritän kaikin tavoin pitää kuriaen vaan onnistu, en tiedä mitä teen väärin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huh:Kiitos kun sanoit noin. Mä olen mielestäni tosi tarkka, että toisten pihoille ei mennä, toisen taloyhtiön pihalle ei mennä ja sama toisten tavaroissa et kysymättä ei oteta jne. Ja yhtäkkiä pojasta on tullut tuollainen et karkailee ja nauraa ku komennan. Nykyään pakotan sit pitääm aina kädestä kii mua, mutta tänään päästin omalla parkkipaikalla käveleen itsekseen ku oli niin sievästi ollut. Huomenna en enää päästä.
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Ei kun nyt sä yrität vaan päteä ja uskotella että sun lapsi on jotenkin erityinen. :saint:
Aika usein täällä on nähnyt että kaksivuotiaan huonoa käytöstä ja siihen puuttumattomuuta perustellaan sillä että toinen on niin pieni vielä. Pienihän se on mutta kyllä tavallinen 2v puhetta ymmärtää. Jos ei tottele puhetta niin muut keinot käyttöön. Jäähy on jees ja ap:n tapauksessa olisin varmaan napannut sen kauhukakarani syliin jäähyilemään.
Kyllä noita valitettavasti välillä näkee. Voi olla vanhemmat ihmeissään reilun kymmenen vuoden päästä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huh:Mutta ei kenenkään muun lapset ikinä karkaile :kieh: ainakaa mä en nää. Ja oli tosi noloa ku karjuin siellä lapselleni ja se vaan nauroi. Jouduin jättään vauvan vaunuissa siihen ja juosta perään. Taatusti joku täydellinen äiti näki ja kauhisteli ku nuori äiti ei saa kuria. Olis vaan niin ihanaa hoitaa kävelyt ilman, että saa koko ajan pelätä et milloin juoksee auton alle... Jos saakin kätensä irti mun otteesta tai ku välillä on pakko vauvaa hoitaa jos se alkaa itkeä.
Alkuperäinen kirjoittaja aaa:Alkuperäinen kirjoittaja Huh:Mutta ei kenenkään muun lapset ikinä karkaile :kieh: ainakaa mä en nää. Ja oli tosi noloa ku karjuin siellä lapselleni ja se vaan nauroi. Jouduin jättään vauvan vaunuissa siihen ja juosta perään. Taatusti joku täydellinen äiti näki ja kauhisteli ku nuori äiti ei saa kuria. Olis vaan niin ihanaa hoitaa kävelyt ilman, että saa koko ajan pelätä et milloin juoksee auton alle... Jos saakin kätensä irti mun otteesta tai ku välillä on pakko vauvaa hoitaa jos se alkaa itkeä.
Arvaa miksi hankin tupalvankkurit vaikkalapsilla on ikäeroa 2v1kk.
Vihje: 5-pistevyöt...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hmmm. AP:n asenne ei kyllä sekään ole kiva toisten lapsia kohtaan.
Mutta toki äiti ja isä olisivat voineet vähän pitä jöötä. Tosin usei on niin, että yhden lapsen perheessä on hiljaista ja rauhallista kuin kirkossa (meillä oli) kun taas sisarussarjassa on totuttu kovempiin otteisiin. eli se mikä ap:sta näyttää kaksivuotiaan lyömiseltä voi ollakin vaikka vain kosketus, kun pienet haluavat tutustua uusiin ihmisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hmmm. AP:n asenne ei kyllä sekään ole kiva toisten lapsia kohtaan.
Mutta toki äiti ja isä olisivat voineet vähän pitä jöötä. Tosin usei on niin, että yhden lapsen perheessä on hiljaista ja rauhallista kuin kirkossa (meillä oli) kun taas sisarussarjassa on totuttu kovempiin otteisiin. eli se mikä ap:sta näyttää kaksivuotiaan lyömiseltä voi ollakin vaikka vain kosketus, kun pienet haluavat tutustua uusiin ihmisiin.
Miten tollaisiin kakaroihin vois olla hyvä asenne?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hmmm. AP:n asenne ei kyllä sekään ole kiva toisten lapsia kohtaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Wide:Niinhän se menee mun lapsi muitten kakarat :kieh:
Ei ainakaan noin, lapsellista käyttäytymistä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Wide:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hmmm. AP:n asenne ei kyllä sekään ole kiva toisten lapsia kohtaan.
Miten tollaisiin kakaroihin vois olla hyvä asenne?
Niinhän se menee mun lapsi muitten kakarat :kieh:
Ei ainakaan noin, lapsellista käyttäytymistä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hmmm. AP:n asenne ei kyllä sekään ole kiva toisten lapsia kohtaan.
ai MINUN asenne on ikävä??!!!
ei mulla mitään niitä lapsia vastaan ole, vaan niitä vanhempia!!
mun lasta ei tulla läpsimään eikä lyömään! ja koska mun lapsi koki sen lyömisenä,niin sitä se oli.
ihan oikeesti, mä tiedän millasia on ne kovat otteet jne, mutta ei silti mennä tuntemattomia läpsiin ja potkiin!! ja koska se lapsi ei sitä välttämättä ymmärrä, niin siinä välissä on vanhemman aika astua estradille.
Alkuperäinen kirjoittaja Wide:Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hmmm. AP:n asenne ei kyllä sekään ole kiva toisten lapsia kohtaan.
ai MINUN asenne on ikävä??!!!
ei mulla mitään niitä lapsia vastaan ole, vaan niitä vanhempia!!
mun lasta ei tulla läpsimään eikä lyömään! ja koska mun lapsi koki sen lyömisenä,niin sitä se oli.
ihan oikeesti, mä tiedän millasia on ne kovat otteet jne, mutta ei silti mennä tuntemattomia läpsiin ja potkiin!! ja koska se lapsi ei sitä välttämättä ymmärrä, niin siinä välissä on vanhemman aika astua estradille.
Minkä ikänen sun lapsesi on?
Alkuperäinen kirjoittaja Wide:Tottakai saa ja pitää huomauttaa mutta ei tuolla tavalla tiuskimalla että laita kakaras ruotuun![]()
Vai onko se kovin aikuismaista?
Alkuperäinen kirjoittaja Wide:Tottakai saa ja pitää huomauttaa mutta ei tuolla tavalla tiuskimalla että laita kakaras ruotuun![]()
Vai onko se kovin aikuismaista?