Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Ai, hänkö joka vaavia odottaa?
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Mikä nimimerkki?![]()
En mä siis ollenkaa utelias ole![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:ja se tietää sunkin nikkisi täällä?
Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:Joku ainakin harmaana kirjoitti että on provon tytär![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:ja se tietää sunkin nikkisi täällä?
Alkuperäinen kirjoittaja mii-mustana:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:ja se tietää sunkin nikkisi täällä?
Provon kirjoitukset on sitä luokkaa, että joka hänet oikeasti tuntee, niin tunnistaa varmasti, ellei sitten tosiaankin vain provoile...
Alkuperäinen kirjoittaja mii-mustana:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:ja se tietää sunkin nikkisi täällä?
Provon kirjoitukset on sitä luokkaa, että joka hänet oikeasti tuntee, niin tunnistaa varmasti, ellei sitten tosiaankin vain provoile...
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Alkuperäinen kirjoittaja mii-mustana:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:ja se tietää sunkin nikkisi täällä?
Niinpä. Sillä mä ajattelinkin, että jos mun mutsi kirjoittaisi omista lapsistaan ja siitä kuinka vituttaa esim. jotku raha-asiat julkisella palstalla ja mä lukisin niitä täältä niin saattaisi mennä melkoinen pelto nessuun ja samantien.
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Alkuperäinen kirjoittaja mii-mustana:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:ja se tietää sunkin nikkisi täällä?
Niinpä. Sillä mä ajattelinkin, että jos mun mutsi kirjoittaisi omista lapsistaan ja siitä kuinka vituttaa esim. jotku raha-asiat julkisella palstalla ja mä lukisin niitä täältä niin saattaisi mennä melkoinen pelto nessuun ja samantien.
=) mikä olisi sellainen huomaamaton hyvä nikki, jos vaikka vaihtaisi??![]()
![]()
![]()
![]()