koulussa
Siis tuo meidän vanha irlanninsetteri ei lähde ikinä omasta pihasta minnekkään ja silläpä se on saanutkin olla pihassa irti.
Äsken sitten poika soitti koulusta, että: äiti, tänne heti! Tuo meidän ****on täällä koulussa... Olin ihan
, ai meidän ****?
Juu-u sehän se siellä oli ihan innoissaan menossa mukana. Raukka, varmaan jonkin sortin ajatuskatkos tullut sille, ku sinne lähti hösöttään. Meijän vanhus :heart:
Siis tuo meidän vanha irlanninsetteri ei lähde ikinä omasta pihasta minnekkään ja silläpä se on saanutkin olla pihassa irti.
Äsken sitten poika soitti koulusta, että: äiti, tänne heti! Tuo meidän ****on täällä koulussa... Olin ihan
Juu-u sehän se siellä oli ihan innoissaan menossa mukana. Raukka, varmaan jonkin sortin ajatuskatkos tullut sille, ku sinne lähti hösöttään. Meijän vanhus :heart: