Entinen miesystäväni haluaisi tavata minut.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "yksi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

"yksi"

Vieras
10 vuoden jälkeen.
On asunut ja asuu edelleenkin ulkomailla, on pitänyt yhteyttä jollain tasolla pitkin aikaa, vaikka menin välillä jo naimisiinkin ja sain lapsia.

Ei olla nähty ja ei meillä ole siis mitään meneillään, mutta hän ehkä toivoo jotain, koska sanoi, että haluaisi rakastua todella - ikisinkku siis kyseessä.

Kolmen viikon päästä olisi tuo aika jolloin tapaamisemme olisi, jos sinne uskaltaudun/haluan - veisi syömään, arvatenkin hyvään paikkaan ja sitten kai olisi aikomus viettää iltaa yhdessä.

En ole enää naimisissa, mutta en ihan täysin ole selvittänyt välejäni exään eli olemme tavallaan yhdessä vieläkin.

Tässä on kuitenkin jotain kohtalonomaista, tavallaan ja sen vuoksi olisi kiva tavata.

Mitähän sitä tekisi??

Olkaa nyt jotain mieltä :)
Me siis seurusteltiin aikoinaan muutama vuosi silleen etänä eli nähtiin kun voitiin, ei mitään kauhean vakavaa siis.
Minä löysin toisen miehen ja siihen sitten hyytyi - tämä ex tosin muutti ulkomaille samoihin aikoihin eli sekin vaikutti.

Mä menisin tapaamaan häntä. Luulen, että sen tapaamisen jälkeen olet paljon viisaampi, suuntaan tai toiseen =)

Näin itsekin ajattelin ja mietin, että voi olla vaikka viimeinen tilaisuus tavata häntä enää koskaan. Siis ihan vanhan ystävän tapaamisenakin tuon varmasti voi ottaa, koska olemme kuitenkin asioista paljon puhuneet tässä vuosien saatossa.

[QUOTE="alkup";22207085]Näin itsekin ajattelin ja mietin, että voi olla vaikka viimeinen tilaisuus tavata häntä enää koskaan. Siis ihan vanhan ystävän tapaamisenakin tuon varmasti voi ottaa, koska olemme kuitenkin asioista paljon puhuneet tässä vuosien saatossa.[/QUOTE]

tietysti menet tapaamaan kun kerta haluat. ihmisellä on vain yksi elämä. kannattaa elää se niin, että ei mieti myöhemmin, että mitä jos.

Yhteistyössä