P
pahalta tuntuu
Vieras
Siinähän se otsakkeessa tulikin, mitä ajattelisit tällaisesta äidistä?
Kirjoitampa tänne jos saisin vikkejä kuinka toimia- auttaa vai suljenko kylmästi silmäni koko jutusta
Tuttavani siis harrastaa vaikka mitä, juoksentelee kaikenmaailman tapahtumat läpi ja aikaa on vaikka mihin kun kyse on siitä että hän pääsee omiin menoihin.
Samoin löytyy rahaa heti kun mennään harrasteporukalla jonnekin.
Olen koettanut kysellä että eikö hänen kouluikäinen lapsi kaipaa harrasteita,
kaipaa mutta ei minulla ole aikaa viedä mihinkään kun minun harrasteet on silloin ja silloin ja silloin,
eikä minulla ole autoa, helppohan se sinun kun teillä auto ja olette yhdessä.
(hän siis yh- ja minä parisuhteessa elävä)
Kun kysyn eikö hän (koulu ikäinen) voi itsekin jo mennä harrasteisiin,
tulee seuraavaksi syyksi raha kuinka harrastukset maksaa
ja ei yh:na ole varaa.
Joskus olen ottanut tuon lapsen mukaan meidän lasten harrastuksiin
(ilmainen)
ja hän tykkäisi siellä käydä mutta mikä minä olen jatkuvana kuskina toimimaan,
etenkin kun me kuljetaan julkisilla
ja kyseisen lapsen äiti ei halua bussimatkoja kustantaa kun nekin on muka niin kalliita.
(Auto meillä on toki, mutta mieheni tarvitsee sen töissä joten minä kuljen julkisilla jos jonnekin lasten harrastuksiin pitää mennä)
Pleikkari on tuon lapsen kaveri ja sitä pelailee koulun jälkeen kunnes onkin aika mennä nukkumaan ja koulusta suoraan kotiin ja taas pleikkarille.
Tosin onneksi hänellä edes se pleikkari ja saa netissä sillä pelata,
eipä koulupäivän jälkeen muuta sosiaalista kanssakäymistä ole kuin se netti- pleikkari jossa saa kavereiden kanssa jutella, kunnes äiti tulee ilalla kotiin harrasteistaan,
ja viikosta, kuukaudesta toiseen tämä toistuu.
Kirjoitampa tänne jos saisin vikkejä kuinka toimia- auttaa vai suljenko kylmästi silmäni koko jutusta
Tuttavani siis harrastaa vaikka mitä, juoksentelee kaikenmaailman tapahtumat läpi ja aikaa on vaikka mihin kun kyse on siitä että hän pääsee omiin menoihin.
Samoin löytyy rahaa heti kun mennään harrasteporukalla jonnekin.
Olen koettanut kysellä että eikö hänen kouluikäinen lapsi kaipaa harrasteita,
kaipaa mutta ei minulla ole aikaa viedä mihinkään kun minun harrasteet on silloin ja silloin ja silloin,
eikä minulla ole autoa, helppohan se sinun kun teillä auto ja olette yhdessä.
(hän siis yh- ja minä parisuhteessa elävä)
Kun kysyn eikö hän (koulu ikäinen) voi itsekin jo mennä harrasteisiin,
tulee seuraavaksi syyksi raha kuinka harrastukset maksaa
ja ei yh:na ole varaa.
Joskus olen ottanut tuon lapsen mukaan meidän lasten harrastuksiin
(ilmainen)
ja hän tykkäisi siellä käydä mutta mikä minä olen jatkuvana kuskina toimimaan,
etenkin kun me kuljetaan julkisilla
ja kyseisen lapsen äiti ei halua bussimatkoja kustantaa kun nekin on muka niin kalliita.
(Auto meillä on toki, mutta mieheni tarvitsee sen töissä joten minä kuljen julkisilla jos jonnekin lasten harrastuksiin pitää mennä)
Pleikkari on tuon lapsen kaveri ja sitä pelailee koulun jälkeen kunnes onkin aika mennä nukkumaan ja koulusta suoraan kotiin ja taas pleikkarille.
Tosin onneksi hänellä edes se pleikkari ja saa netissä sillä pelata,
eipä koulupäivän jälkeen muuta sosiaalista kanssakäymistä ole kuin se netti- pleikkari jossa saa kavereiden kanssa jutella, kunnes äiti tulee ilalla kotiin harrasteistaan,
ja viikosta, kuukaudesta toiseen tämä toistuu.