äidin omasta ajasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitix3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitix3

Vieras
Huomasin tuossa, ettei mulla ole ollut vakituista harrastusta vissiin 7 vuoteen. Muutaman kerran vuodessa mies jää lasten kanssa kotia, jos menen esim ystävän kanssa baariin tms, mutta muuten olen lasten kans.

Välillä olin töissä, mutta sekin 2-vuorotyötä ja aamun tai illan olin aina lasten kanssa. Mutta nyt parin kk:n aikana on ihan tosissaan alkanut mitta tulla täyteen lastenhoitoa :( nuorin on nyt 2v, et töitä olen nyt toki jo aktiivisesti etsinyt..

Miehen työ vaatii paljon ja periaatteessa on aina pois n. 13-15h päivässä, et yöt on kuitenki kotona. Mut en itse sit jaksa enää yöllä lähteä mihinkään harrastukseen :D Paikkakunnalla missä asutaan ei asu sukulaisia tms, et mitään säännöllistä harrastusta en edes voi harkita..

huoh.. kunhan vain kirjoittelin..

No höh :( Toihan on kovin ikävää, kyllähän sitä jotakin pitäisi saada harrastaa/tehdä ihan yksikseen/kavereiden kera.
Minun harrastuksena on melkein jokailtaiset 10km lenkit :) Nyt tosin toista lasta tässä odottelen joten en joka ilta lenkeillä juokse mutta jonkun verran kuitenkin. Sama juttu jatkuu kun toinen lapsi on syntynyt (ei heti kuitenkaan :D) Mutta lenkit on se juttu mitä minulta ei viedä pois :)

Kuntosaleille pääsee monesti avainkortilla aamusta iltaan. Mäkään en pääsisi säännöllisesti mihinkään ryhmäjuttuun ainakaan useasti viikossa. Salille pääsee meidänkin pikku paikkakunnalla klo.6-21.30.

juu, lenkillä voisin iltaisin toki käydä, mut oikeasti.. en jaksa enää illalla sen jälkeen, ku lapset jo nukkuu. Kyllä siis mies päästää, mut ei meinaa aika riittää. Vkl:na, jos miehellä on vapaata, niin tehdään sit yleensä remonttia, jota nyt on jo jonkin vuoden tehty :)

Mikähän kriisi mulleki yhtäkkiä iski, ku tämä ei enää tunnu riittävän..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
juu, lenkillä voisin iltaisin toki käydä, mut oikeasti.. en jaksa enää illalla sen jälkeen, ku lapset jo nukkuu. Kyllä siis mies päästää, mut ei meinaa aika riittää. Vkl:na, jos miehellä on vapaata, niin tehdään sit yleensä remonttia, jota nyt on jo jonkin vuoden tehty :)

Mikähän kriisi mulleki yhtäkkiä iski, ku tämä ei enää tunnu riittävän..

Mä luulen, että kovasti helpottaa jo se, että saatte sen remontin oikeasti kokonaan pois tehdyks! ..tai ainakin mulla se nosti ärsytyskertoimia ihan satasella.

Yhteistyössä