?
,,
Vieras
hieman pettynyt olo.. en tule äidin uuden miehen kans mitenkään toimeen, kuten ei moni muukaan.. nyt kuitenki ovat jälleen yhdessä erossa asumisen jälkeen, äiti vaan ei saa ilman miestään tulla edes käymään mun ja lasteni luona
Uusi mies kielsi...
En tiiä olenko kohtuuton, kun en hyväksy että äidin mies tulisi mukaan, mut hän on sairas mieleltään (jopa äitini mielestä) uskovainen (mikä ei sinänsä todellakaan haittaa, mutta saarnaa melkein tauotta, mikä menee todellakin pidemmän päälle ärsyttää) ja muutenkin..
Mutta lääkitystä sairauteen ei aio ottaa eikä edes käydä lääkärissä, koska uskovaiset turvautuu Jumalaan ei lääkäriin....
En vain näe koko asiaa enää kovin selvästi, ku olen itse kaiken tämän keskellä.. onko muilla vastaavia kokemuksia?
En tiiä olenko kohtuuton, kun en hyväksy että äidin mies tulisi mukaan, mut hän on sairas mieleltään (jopa äitini mielestä) uskovainen (mikä ei sinänsä todellakaan haittaa, mutta saarnaa melkein tauotta, mikä menee todellakin pidemmän päälle ärsyttää) ja muutenkin..
En vain näe koko asiaa enää kovin selvästi, ku olen itse kaiken tämän keskellä.. onko muilla vastaavia kokemuksia?