A adelene Vieras 23.06.2005 #1 Täällä olisi 23-vuotias 4 kk pojan äiti vailla toisia äitejä. Yksin on ikävä kotona istua. Olisi mukava jakaa lapsiperheen arkea vaikka kahvin tai puistoreissun merkeissä! :flower:
Täällä olisi 23-vuotias 4 kk pojan äiti vailla toisia äitejä. Yksin on ikävä kotona istua. Olisi mukava jakaa lapsiperheen arkea vaikka kahvin tai puistoreissun merkeissä! :flower: