S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Pakko taas purkaa tänne kun ei ole muitakaan kenen kanssa jutella....Ahdistava tunne sisällä kun tiedän etten voi koskettaa mun miestäni, en voi halata...tiilimuuri välissä...mies on kotona, mutta vain sen takia ettei meillä ole kuin yksi auto jolla liikkua..täältä on pitkä matka joka paikkaan.
Kerroin tälle toiselle miehelle että haluan jatkaa oman mieheni kanssa, pelastaa meidän suhteen. Tämä oli oikea ratkaisu. Vaikkakaan mieheni ei haluaisi minua enää takaisin, en haluaisi tätä toistakaan miestä. Nyt olen aiheuttanut niin pahan sotkun etten enää koskaan halua kokea mitään tällaista.
Mieheni ei usko että tiedän mitä haluan...ei ehkä uskalla luottaa enää..joutuisi taas pettymään :'(
En voi mitenkään vakuuttaa miestä!Mulla ei ole muuta mahdollisuutta kuin odottaa! Toivon parasta ja pelkään pahinta.
Alkuperäinen kirjoittaja bbs:en voi muuta sanoa kuin että aivan oikein sulle kärsi siellä itsesyytöksissä yksinäsi. hahahaha tämä pelasti päiväni.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja bbs:en voi muuta sanoa kuin että aivan oikein sulle kärsi siellä itsesyytöksissä yksinäsi. hahahaha tämä pelasti päiväni.
Se on mukavaa että voin jonkun päivän pelastaa,oleppa hyvä vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja bbs:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja bbs:en voi muuta sanoa kuin että aivan oikein sulle kärsi siellä itsesyytöksissä yksinäsi. hahahaha tämä pelasti päiväni.
kiitos kiitos. taas se nähdään kun nainen pettää täällä vaan puolustetaan mutta miehen ollessa kyseessä kerätään lynkkaus joukkoa teilaamaan ukko.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja bbs:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja bbs:en voi muuta sanoa kuin että aivan oikein sulle kärsi siellä itsesyytöksissä yksinäsi. hahahaha tämä pelasti päiväni.
kiitos kiitos. taas se nähdään kun nainen pettää täällä vaan puolustetaan mutta miehen ollessa kyseessä kerätään lynkkaus joukkoa teilaamaan ukko.
Täällä ei kyllä kukaan ole puolustellut. Se taitaa olla susta ihmeellistä että tästä ketjusta ei ole tullut mitään haukkumisketjua ja ajattelit tehdä sellaisen?Kyllä tiedän mitä olen tehnyt, ja tiedän että ansaitsen rangaistuksen teostani, mutta se että sinä tulet sitä tänne nauramaan,on aika lapsellista käytöstä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Pakko taas purkaa tänne kun ei ole muitakaan kenen kanssa jutella....Ahdistava tunne sisällä kun tiedän etten voi koskettaa mun miestäni, en voi halata...tiilimuuri välissä...mies on kotona, mutta vain sen takia ettei meillä ole kuin yksi auto jolla liikkua..täältä on pitkä matka joka paikkaan.
Kerroin tälle toiselle miehelle että haluan jatkaa oman mieheni kanssa, pelastaa meidän suhteen. Tämä oli oikea ratkaisu. Vaikkakaan mieheni ei haluaisi minua enää takaisin, en haluaisi tätä toistakaan miestä. Nyt olen aiheuttanut niin pahan sotkun etten enää koskaan halua kokea mitään tällaista.
Mieheni ei usko että tiedän mitä haluan...ei ehkä uskalla luottaa enää..joutuisi taas pettymään :'(
En voi mitenkään vakuuttaa miestä!Mulla ei ole muuta mahdollisuutta kuin odottaa! Toivon parasta ja pelkään pahinta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja bbs:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja bbs:en voi muuta sanoa kuin että aivan oikein sulle kärsi siellä itsesyytöksissä yksinäsi. hahahaha tämä pelasti päiväni.
Täällä ei kyllä kukaan ole puolustellut. Se taitaa olla susta ihmeellistä että tästä ketjusta ei ole tullut mitään haukkumisketjua ja ajattelit tehdä sellaisen?Kyllä tiedän mitä olen tehnyt, ja tiedän että ansaitsen rangaistuksen teostani, mutta se että sinä tulet sitä tänne nauramaan,on aika lapsellista käytöstä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ja huh huh:En ymmärrä vaikka kuinka yritän teitä naisia, jotka lasten jälkeen teette perheellenne tällaista. Mä yritän ja yritän ajatella tämän asian monia puolia, mutta kun en kykene teidän puolelle tulemaan. Mä ymmärrän sen hyvin, että erotaan riitaisasta parisuhteesta jne. Mutta en tajua tuota järjetöntä tunteiden perässä juoksemista. Itse olen ilmeisen tunneköyhä, koska ikinä en ole sellaisia tunteita kokenut, etten niitä järjellä voisi käsitellä ja päättää, etten niiden mukaan lähde tanssimaan. Tunteet tulee ja menee, tekemisiään aikuinen ihminen voi aina hallita.
Alkuperäinen kirjoittaja Ja huh huh:En ymmärrä vaikka kuinka yritän teitä naisia, jotka lasten jälkeen teette perheellenne tällaista. Mä yritän ja yritän ajatella tämän asian monia puolia, mutta kun en kykene teidän puolelle tulemaan. Mä ymmärrän sen hyvin, että erotaan riitaisasta parisuhteesta jne. Mutta en tajua tuota järjetöntä tunteiden perässä juoksemista. Itse olen ilmeisen tunneköyhä, koska ikinä en ole sellaisia tunteita kokenut, etten niitä järjellä voisi käsitellä ja päättää, etten niiden mukaan lähde tanssimaan. Tunteet tulee ja menee, tekemisiään aikuinen ihminen voi aina hallita.
Alkuperäinen kirjoittaja o:Alkuperäinen kirjoittaja Ja huh huh:En ymmärrä vaikka kuinka yritän teitä naisia, jotka lasten jälkeen teette perheellenne tällaista. Mä yritän ja yritän ajatella tämän asian monia puolia, mutta kun en kykene teidän puolelle tulemaan. Mä ymmärrän sen hyvin, että erotaan riitaisasta parisuhteesta jne. Mutta en tajua tuota järjetöntä tunteiden perässä juoksemista. Itse olen ilmeisen tunneköyhä, koska ikinä en ole sellaisia tunteita kokenut, etten niitä järjellä voisi käsitellä ja päättää, etten niiden mukaan lähde tanssimaan. Tunteet tulee ja menee, tekemisiään aikuinen ihminen voi aina hallita.
Ihan kuin minun kirjoittama, eli peesi tälle.
Mutta siitä huolimatta: sääliksi käy ja toivon kaikkea hyvää.
Alkuperäinen kirjoittaja bbs:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja bbs:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja bbs:en voi muuta sanoa kuin että aivan oikein sulle kärsi siellä itsesyytöksissä yksinäsi. hahahaha tämä pelasti päiväni.
Juu nauran sulle. koska pidän miehesi ratkaisua oikeana toivottavasti vie molemmat lapset,kodin,auton ja sä et saa mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja Otto:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Pakko taas purkaa tänne kun ei ole muitakaan kenen kanssa jutella....Ahdistava tunne sisällä kun tiedän etten voi koskettaa mun miestäni, en voi halata...tiilimuuri välissä...mies on kotona, mutta vain sen takia ettei meillä ole kuin yksi auto jolla liikkua..täältä on pitkä matka joka paikkaan.
Pallo on nyt miehelläsi. Juuri nyt et voi tehdä juuri muuta kuin kertoa miehellesi rehellisesti mitä ajattelet ja mitä haluat.
Oma ex-vaimoni oli aikoinaan aivan samassa tilanteessa kuin sinä nyt. Hän valitsi toisen miehen, koska rakastivat toisiaan niin paljon ja olivat "sielunkumppaneita".
Erosimme ja vaimon uusi suhde kariutui vuoden kuluttua. Mies ei ollutkaan sellainen, miltä hän oli näyttänyt ruusunpunaisten lasien läpi katsottuna.
Entiseenkään ei ollut enää paluuta, koska perhe oli jo rikottu ja minua oli loukattu syvästi pettämällä pitkän aikaa. Vaimon uuden suhteen päättymisen jälkeen hän on ollut kiertopalkintona.