Aika erikoinen reagointi tytöltä.. :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Meillä tuli tytön kans nukkumaanmenosta taistelua. Kauheen väsyny oli mutta kun ei voinut antaa periksi ja laittaa vaan nukkumaan vaan piti viimeseen asti vängätä, kovapäinen kun on. Menin sitten laittamaan tyttöö maate ja tyttö sit väsyneena ja pikaistuksissaan puras mua kädestä. Tollanen ei oo tytöllä ollu tapana, kerran aiemmin on meinannu purasta.

Mä komensin tyttöö kovalla äänellä että koskaan ei saa purra. Huomasin sit että tyttö ittekki tavallaa säikähti sitä et puras, hämmenty siitä omasta toiminnastaan. Ja alkoi itkemään.

Mut sit tapahtu se mikä sai melkeen mutki itkeen. Tyttö ojensi mulle kätensä ja sanoi että "Äiti voi purra mua.." :'( Tyttö ajatteli että ku hän kerran teki kipeetä mulle, mä voin tehdä samoin hänelle. Mä halasin tyttöö kauheen kovasti ja sanoin ettei äiti varmasti sua pure, ei koskaan! Ja tyttö vaan totes että ei äiti pure mua.. Sitten hän pyysi anteeksi ja halasi. Hetken aikaa halittiin ja sitten tyttö laittoi pään tyynyyn ja nukahti.

Ittelle jäi tuosta jotenki nii surullinen olo. Että mihin tuo tyttö olis ollu valmis kun satutti mua.. vaikee selittää..

Pakko oli vaan johonki saada purkaa..

Lapset.... kun ne on niin viattomia kaikkine tempauksineenkin.

Meillä oli kerran yhden kärhämän jälkeen tuo esikoinen muuttamassa pois; ei siksi että olisi ollut niin vihainen että haluaa kauas kotoa vaan siksi että "haette jostain paremman pojan kun minä olen tällanen kiukuttelija vaan".... :/ :(

Tiedän tunteen.... :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:
Lapset.... kun ne on niin viattomia kaikkine tempauksineenkin.

Meillä oli kerran yhden kärhämän jälkeen tuo esikoinen muuttamassa pois; ei siksi että olisi ollut niin vihainen että haluaa kauas kotoa vaan siksi että "haette jostain paremman pojan kun minä olen tällanen kiukuttelija vaan".... :/ :(

Tiedän tunteen.... :hug:

Voi että.. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:
oih...fiksulta tytöltä vaikuttaa. Itselläkin olis varmaan tullut tippa linssiin...

Taitaa olla tytöllä oikeen suuri sydän.. Mä kyllä kaikkeni tein siinä etten alkanu heti itkeen.. Tyttö on aika herkkä mun itkulle, ei halua että äitille tulee paha mieli.. :'(

Mä en varmaan ikinä unohda tytön ilmetta tossa tilanteessa.. Hetken aikaa katto mua tosi syvälle silmiin ja sitten tosi varma katse ja ilme ja nosti kätensä.. :'( Hän ilmeisesti ajatteli että koska hän satutti mua, mä voin satuttaa häntä.

Enhän mä ikinä pystyis tuota rakasta lasta satuttaan! :'(

Yhteistyössä